Michelle 20 år

Min älskade lilla dotter fyllde 20 år igår. På en lördag och allt, mer perfekt kan det ju inte bli med tanke på partajmöjligheten. Hon hade verkligen sett fram emot denna stora dag både länge och väl eftersom hon då skulle få tillträde till Systembolaget. Vi i familjen fick nöja oss med att fira henne på fredagen.

Sagt och gjort. Flygande Jacob med ris och sallad stod på önskelistan (Michelle, Jimmy och Basia är galna i det), så det var bara att lyda order. Det blev en väldigt mysig och rolig eftermiddag/kväll med massor av flabbisar :)


Från vänster: Michelle, Freja, Oliver, Virre, jag, Liam, Sigge, Rut, Maud, Jimmy & Basia.

En mycket lyckat kalas med en lätt hysterisk överton, som det brukar vara hemma hos oss :)
Sen åkte Michelle hem med Freja och Jimmy och Basia tog med sig Maud hem till deras Keyra för att dom skulle få leka med varandra. Så senare på kvällen hade jag lilla Rutan sovandes på min arm, hon var helt slut. Hon sov non-stop tills tio på lördag morgon. Det var så underbart mysigt att ligga och läsa med en snarkande valp på armen kan jag lova.



Michelle 20 år och Rutan-Tutan 16 veckor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0