Förhållande? No way!

Jag vete faan vad som flög i mig för några månader sen. Jag som hade bestämt mig för att aldrig någonsin inleda något med någon igen. Och så gjorde jag det i alla fall. Hur tänkte jag då egentligen? Att tredje gången gillt kanske stämmer? Att det inte kan hända igen? Så här i efterhand kan jag hålla med Nina som sa: "Det verkar som om det vilar en förbannelse över dig Lotta, det slår liksom aldrig fel".

Jag trodde verkligen att den personen var ärlig, trogen, rakryggad och menade vad han sa. Gud vad trött jag är på falska människor! Jag tänker inte skriva här vad som hände eller vad han gjorde, det räcker med att jag vet. Det jag kan skriva är bara att den här personen gjorde mig jävligt besviken och kränkt.

Så vad kan jag dra för slutsats av den här erfarenheten då? Jo, nämligen att jag aldrig mer släpper in en kille/man i mitt liv igen. Så nej tack till ett förhållande, aldrig i livet! Däremot tänker jag inte leva som en nunna som jag gjorde i två år. Gud vad tråkigt!!! En trevlig lover på behändigt avstånd är mer tilltalande tycker jag :)

Ha en fin dag alla underbara


Kommentarer
Postat av: Michelle das kampfhund

Gullig du är! Fasten jag är hos dig minst 5timmar om dagen trots att jag har flyttat hemifrån så saknar jag dig faktiskt varje dag och då är det himla trevligt att kunna kika i din blogg så här från håll. Massa kärlek till världens bästa Mamma! <3

2010-03-28 @ 22:43:27
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Heléne

Jag kan rekommenera din plan med distanslover...;)

2010-05-12 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0