Ett nytt försök

Var precis inne och kollade min blogg för första gången sen sommaren 2009, och hoppsan vad den är besökt fastän jag aldrig skriver i den :) Hade ärligt talat tröttnat på att blogga, men blev kanske lite lite sugen igen efter ett samtal med min son igår:

Jimmy: Varför bloggar du inte längre mamma?
Jag: Jag vet inte, jag tröttnade typ... Är du inne på den?
Jimmy: Jaa ibland, för att se om du skrivit nåt. Men börja igen då, för ärligt talat så är jag såå trött på att se Maud med sin jävla Soleroglass varenda gång...

Haha, okeeeey! Men nu tänker jag liksom på vad jag ska skriva då. Det har ju varit ett uppehåll så länge. Kan ju lägga upp en mindre smickrande bild på Maud och Jimmys amstaff Keyra i alla fall :)



Sötnosarna leker så gulligt med varandra :)

Ska försöka komma på nåt vettigt att skriva tills i morgon 


Kommentarer
Postat av: Mongot

Nu när jag inte bor hemma längre så vill jag se färsk uppdatering varje dag tack. Peace love and pitbull <3

2010-03-17 @ 22:21:34
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha.. jag har tänkt samma gång typ hundra gånger! Fan, inte Maud och den där Soleron igen! hahah

2010-03-20 @ 07:22:49
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Lars

Jag svara lite sent på detta..men självklart man är man in å kollar här ibland men de har varit lite tunt med läsandet..Så kör hårt nu lotta..du har alltid nått du kan skriva om..

2010-03-21 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0