Shit happens

Nu händer det mycket på en gång här. Jag hänger nästan inte med i svängarna känns det som. Dagen började i alla fall med att jag var hos min samtalsterapeut. Vi håller på med en massa grejer som är både jobbiga och svåra, men också nödvändiga och väldigt givande. Det var ju egentligen meningen att jag skulle byta mottagning nu i juni, men eftersom vi är mitt uppe i en process har det beslutats att jag ska gå kvar där tills hösten. Varför avbryta mitt i bara för att jag råkar bo 
på på ett jämnt gatunummer istället för ett ojämnt. På tal om nummer. Vad säger ni om den här adressen då?



En aning konstigt va? Det är adressen till Psykiatrisk Mottagning Centrum/Väst, där jag är patient :)  Och nästa gång jag ska dit är det meningen att jag ska skälla ut ett antal personer som jag ska låtsas sitter framför mig. Det ser jag banne mig fram emot ska ni veta, haha!

Efter besöket på 17½ mötte jag upp Michelle och Freja för en långpromenad i Slottskogen. Och det var så mysigt, bara gå i solen, låta Freja leka i vatten och med andra hundar, prata med Michelle och bara ha det allmänt lugnt och trevligt. Tills kalabaliken utbröt vill säga. Av nån konstig anledning hamnar vi alltid i situationer som inte är av denna världen. 
När jag läste inlägget i hennes blogg om den här händelsen började jag flabba igen. Läs "Galning i Slottskogen" i hennes blogg (finns under mina länkar), om ni vill veta hur idioten betedde sig, för jag kan inte återberätta det bättre :)



Freja och Michelle spanar in ett litet gulligt andpar

Efter över 2 timmars promenad började vi gå hemåt. Vi kände att varsin kopp kaffe skulle sitta riktigt fint efter bataljen med gubbjäveln i Slottskogen. Pusta ut lite liksom, hemma i hemmets lugna vrå. Men icke då. Vad skådar vi när vi kommer hem? Jo, då har nåt annat pucko lagt en påse med hundskit i utanför våran ytterdörr!? Hallå!!! Jag fick dagens flipp a la frispel nr 2, och skrev en lapp och tejpade upp ovanför skitpåsen. Vad irriterad jag blir på alla dessa konstiga människor alltså. Det är någon som stör sig på "livsfarliga kamphunden aka mördarhunden" Freja (trots att hon är områdets snällaste och mest väldresserade hund, samt alltid är kopplad), och ska jävlas på ett så barnsligt sätt. Antagligen samma idiot som strör ut glasbitar i trappuppgången också. Faan vad mobbade vi är i det här huset, och gud vad vi bryr oss - NOT. Min förhoppning är att få syn på vem/vilka det är, och då ska någon ta mig faan få äta glasbitar.
Tror nog att Michelle kommer att blogga om detta också :)

I morgon har vi tvättstugan, sen ska vi hem till Veronica och Stefan i Landvetter. Ska bli så underbart att träffa dom och bara umgås. Saknar dom allihop, och speciellt deras goa pojkar Oliver och Liam <3

Lördag då? Kanske, men bara kanske, följer jag med Sigge på Ride Free MC:s Poker Run. Hade varit skoj att åka hoj :)
Men jag väntar med att bestämma mig tills på lördag morgon. Är det fint väder och jag mår bra och inte är för trött, ja då hänger jag nog med :)  Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Klart du ska åka med Pappa. Jag har dampungen så kan du softa ! :) Nu jävlar ska det bloggas..

2009-05-14 @ 23:44:53
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: mona

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LOTTA !!!! ÄLSKAR DIG HOPPAS DU FÅR DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN HURA HURA HUURRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-05-16 @ 01:45:57
Postat av: mona

ja saknar er vart är ni hallååå :(

2009-05-16 @ 13:35:57
Postat av: Annica

Va glad jag blir att höra att du verkar må lite bättre. ELler det verkar så iaf.

Hoppas du har haft en bra Lördag

2009-05-16 @ 20:49:00
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen i efterskott. =)



Hoppas du har haft en bra helg.

2009-05-17 @ 12:51:34
Postat av: mona

ursäkta men vad e de frågan om ?+ HALLÅÅ BÖRJA BLOGGA

2009-05-19 @ 19:09:32
Postat av: Lars

Men nu lotta är det länge sen du skrev nått här saknar ju det/dig Kram

2009-05-19 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0