Nu börjar sommaren


Innan jag fortsätter detta inlägg, måste jag bara först skriva ett par ord till alla er som skriver gulliga kommentarer till mig. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag hade gjort utan era underbara, tröstande och uppmuntrande ord. Tack så mycket <3

Idag har det varit lite mer fart på kärringen må ni tro. Inte så att det gått i racerfart, men det har hänt lite i alla fall. Efter en härlig dusch med helrakning, pealing och insmörjning satt jag en stund på balkongen i eftermiddags. Och det var gott. Sen somnade jag vid fem och sov till sju. Och gud vad gott jag sov. Jag är fortfarande så otroligt trött, men hoppas det släpper snart. Nu har vi suttit och kollat på Humorgalan och anmält oss som Världsföräldrar hela högen. Det är ju det minsta man kan göra tycker jag. Men var tvungen att sätta mig vid datorn lite då och då, för jag märker att jag är alldeles för ledsen i mig själv för att klara av att se alla barn som inte har det bra. Orkar inte börja gråta i onödan. Passade även på att måla tånaglarna, allt för att avskärma mig lite.

I morgon skulle jag egentligen hängt med Sigge till vårmönstringen på Hising Island, men vi tänker åka upp till landet istället. Och det ska visst bli dunderväder i morgon också. Så det blir nog solning på våran vita strand för mig, Michelle och Freja. Kaffe, cigg, lite tidningar och korsord, och bara softa. Faan vad gott! Kanske klippa gräsmattan också...eller nej, det får Sigge göra :)  Vi ska bli bruna!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha vi lägger över allt jobbigt på pappa tycker jag! Deal? Så drar vi tjejer ner till stranden? ;)

2009-05-01 @ 23:15:37
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, härligt! Det är ju sånt kanonväder nu med!

2009-05-02 @ 11:15:29
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Annica

Vilken tur ni har som har en egen "Sigge". Det borde alla ha...L

Va skönt det låter att du kan komma till landet. Att få lite kraft från Moder Jord är aldrig fel.

Jag fick för ett gäng år sen en tavla av en som gick på AN möten. Han tyckte att jag behövde det ...???

Den sitter i mitt sovrum och det är det första jag läser varje morgon. Ooh jag försöker ta till mig det men det är verkligen inte enkelt.



Det viktigaste först

Ta det lugnt

En sak i sänder

Lev och låt leva

Gör det enkelt



Ät gott och sov mycke...L

2009-05-02 @ 11:47:49
Postat av: Lars

Nu börjar jag kunna se mer av den posetiva lotta..jag skrev ju att du ska se att allt blir bättre bara sommaren kommer..Jag kan bara säga att här är sommaren på g Vi har åkte hojj hela helgen ca 60 mil.....Så nu lotta är snart semestern här å vi ska åka på semester..men vet ej var man hamnar...Kram så länge L&R

2009-05-03 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0