Oväntade grejer och besök

Japp, nu åkte jag på ett bakslag igår minsann. Men det hade jag nästan räknat med. Ursäkta mitt tjat om den här jävla Lyrican, men jag har nog tagit det hela i lite fel ordning. Jag har ju ätit 3 om dagen, fördelat på morgon, middag och kväll. Började ta ut middagstabletten, och det var inga problem. Sen tog jag morgontabletten, och det var inte bra. Skulle givetvis tagit ut kvällstabletten som andratablett. Igår kom hela jävla depressionen tillbaka med råge. Skit samma, nu tar jag en på morgonen bara, och skiter i dom andra två. Mycket bättre! Tillbaka på noll, men nu känns det redan lite bättre :)  Eventuellt att det blir som så att jag är tvungen att äta en om dagen, men det är i alla fall betydligt bättre än tre.

Sen upptäckte jag i morse att Michelle har raderat hela sin blogg!!! Herregud vilken chock, hon har skrivit kontinuerligt i den i över 2 år, och nu är den helt plötsligt bara borta. Jag frågade henne förut varför hon hade tagit bort den, och då sa hon att hon inte ville att massa folk skulle kunna läsa om gamla privata grejer. Hon kände också att bara tanken på att det finns en jävla massa elaka och äckliga kommentarer från vår så kallade "familj/släkt/mfl" aka Klan-Packet, får henne att nästan spy. Jag förstår henne verkligen! Hon ville börja om på nytt, med en ny blogg som inte är besudlad av as. Som hon sa; "dom" existerar inte längre i hennes liv eller värld, och varför ska det då finnas kvar något som ens skulle kunna påminna om äcklen? Mycket klokt min kära älskade dotter!!! 



I natt fick jag besök. Inte av någon sådan trevlig och snäll ängel som på bilden, utan av en manlig gestalt. Jag drömde sådana fruktansvärda mardrömmar i natt så jag vaknade. Flera gånger vaknade jag helt genomsvettig och såg honom stå i dörröppningen. Jag blev faktiskt rädd, och ni som känner mig vet att jag aldrig brukar bli det när jag upplever mina sk grejer :)  Men nu blev jag det, så efter tredje gången tog jag kudden och täcket med mig och gick in och la mig hos Michelle. Jag tänker inte skriva mer om "honom" än att han kom med en varning till mig. Den varningen tackar jag för, och jag tog den på allvar också, vilket var "hans" mening. 

Det var ett bra tag sedan jag "upplevde" något faktiskt. Tror det kan bero på att jag ätit så mycket mediciner så jag liksom blivit lite avtrubbad. Både psykiskt och andligt. Jag har ju varken haft ork eller lust att spå en enda människa på väldigt länge. Har känt inom mig att det inte skulle bli någon bra spådom om jag hade gjort det. Kanske är detta på väg att komma tillbaka också? Alltså lusten och orken då. För som jag sagt förut; varför få denna gåva när jag ändå inte kan använda den till att hjälpa andra? Ja, vi får se hur det blir med den saken :)  

Nä gott folk, nu ska jag fixa och städa lite inne i badrummet. För tidigt i morgon bitti kommer rörmokaren hit med en ny wc-stol, tack och lov! Ha det gott och ta hand om varandra :) 

Kommentarer
Postat av: Lars

Ja du ska vara rädd om den gåvan du har...För jag har ingen sådan gåva....Jag skulle bli skit rädd om jag drömde den drömmen du hadde...Men du kan ju tyda dina drömmar så det kan ju vara skönt att få varningar å sånt ..för jag får då inga varningar i mina drömmar ..:)För jag kommer inte ihåg mina drömmar på morgonen..Oj det var länge sen jag komihååg en dröm...Sen att du trappar ner med dina piller är ju bara bra...Men du ska inte ha så bråttom med att trappa ner...Bakslag ska komma så är det bara..det är nog bara så du ska veta...Men jag tycker du gör det bra..Du är en underbar kvinna...Kram

2009-05-10 @ 20:10:06
Postat av: Michelle

Ja det kom lite som en chock va haha. Men men ut med skiten in med det nya. Det är ju inte första gången du får besök, så det lär ju inte vara den sista heller. Men vafan, hellre kunna se än inte se.. :) (i vissa lägen)

2009-05-10 @ 21:53:15
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: mona

tack för de fina kommentarerna de värmde verkligen älskar dig

2009-05-10 @ 23:46:21
Postat av: Mona

du är för underbar (L)

2009-05-11 @ 11:42:35
Postat av: Kim

Undra vad han egentligen ville? Det lär du nog få reda på förr eller senare. Det är sant du brukar aldrig bli rädd när något sånt händer. Konstigt att du blev det denna gången.

JA LOTTA, du ska börja spå!! Det är ju din grej liksom. Du ska spå mig snart tycker jag :)!



Den nya WC stolen var riktigt behaglig. Nu kunde man slappna av och ta sin tid efter två cigg och en kopp kaffe, if you know what i mean ;) Det kunde man inte med den förra med den jävla sprickan va!!



Ne nu ringer skorpan, måste kila :)



2009-05-11 @ 16:04:47
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja var glad för att du kommer ihåg dina drömmar och dessutom kan tolka de. Det är en himla fördel, för man se sånt man aldrig annars skulle kunna se.

Jag kommer inte ihåg ett smack och inte fattar jag nått om jag skulle minnas nåt...L.

Jo lite kanske ;-). Men förmågan har försvunnit med sjukdomen. Tyvärr.

Kämpa på... du är duktig med medicinerna.

2009-05-11 @ 19:55:20
Postat av: Michelle

Hahah för att det är uppförsbackar med skogsterreng!! (tärreng?) Ja du fattar.. :) Ja fan aldrig mera blodpudding.. ush

2009-05-12 @ 15:59:54
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Lotta för att du har en sån öppenhet och modet att dela med dej av vad du går igenom. Jag har läst många av dina bloggar och det har fått mej att fundera en hel del, samt få lite persepektiv på vissa saker. Jag önskar dej lycka till och att du kommer igenom din depression samt blir tablettfri om det är din önskan. Kram Camilla

2009-06-12 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0