Look whos talking

Ja här går det långa perioder mellan blogginläggen märker jag. Men jag skyller på min förbaskade trötthet. Men det går åt rätt håll, tror jag. Har ju börjat ta ut en medicin, och i morgon fortsätter jag med att ta bort den tabletten jag tar på kvällen också. Det har gått bättre än jag trodde faktiskt. Inga större biverkningar, förutom trötthet då. Har nog inte skrivit tidigare att jag tagit ut flera andra mediciner också. Alltså under våren. Istället för att äta 14 olika, är jag nu nere på bara 5. Snart är den här Lyrican borta med, så då är det 4 som jag äter, varav en är en vanlig kalktablett, och en är den som jag bara tar en gång i veckan. Så om 2 veckor äter jag bara 2 mediciner/dag och det är jag jävligt glad för :) 
Jag - många mediciner = viktnedgång = en mycket gladare och friskare Lotta!!! 



Nu önskar jag bara att jag kunde bli lite mindre deppig, men det kanske är att be om för mycket? Det är kanske någon mening med att jag ska leva med detta och klara av att stå ut med det? Men det hade varit så otroligt skönt att inte vara ledsen mera. Tänk att få vara glad, lycklig, sorgfri och smärtfri för bara en dag! Det skulle jag leva på i många år.



 Nån som vet om det finns ångerrätt på trasiga själar någonstans?

Kommentarer
Postat av: Lars

go lotta go lotta go lotta..Så hilma kul å läsa att det går åt rätt hål nu ....Fasen jag blir ju skit glad för din skull....hadde du varit här nu skulle du få så många pussar å krammar av mig..

2009-05-05 @ 23:02:48
Postat av: Mona

gött e de lotta ! jävligt glad för din skull snart blir det grilling och då ska vi ha sååååå roligt. love u

2009-05-06 @ 14:57:38
Postat av: Nina

Härligt att höra Lotta!

Du ska veta att du är otrolig som kämpar på, även om det ibland kanske känns tufft. Det kommer bättre tider, förhoppningsvis piggare också. Det hoppas vi på! Det förtjänar du!

Och Lotta, jag har bloggat nu. Och Lotta, vi måste ses snart. Herregud vad längesen det var! Kramar!

2009-05-07 @ 12:30:10
URL: http://knittingwithNinja.blogspot.com
Postat av: Michelle

Mmmhmmmm det kan ju hända att jag ärvt det ifrån dig??!?

2009-05-08 @ 00:14:34
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0