Jädrar anamma

Nu händer det grejer må ni tro! Inte stora världsomskakande saker, men tillräckligt för att vara stora saker i mitt liv. Urtrappningen av Lyrican går fortfarande jättebra, inga större biverkningar mer än trötthet, huvudvärk och mera värk i kroppen. Har ju som sagt tagit bort alla smärtstillande redan (dom hjälpte ju inte längre), och denna Lyrican är ju även smärtstillande, så det är inte så konstigt att det känns. Men hellre ha lite mer ont än vanligt, än att äta massa skit och bara ha lite mindre ont. Blir ju en aning klarare i skallen på så sätt menar jag. Om några veckor kanske det räcker att bara ta en Ipren eller nåt? Ja, jag får se hur det blir. Jag känner mig i alla fall mycket bättre nu och är lite gladare :)



En annan positiv effekt av urtrappningen är att jag redan gått ner i vikt. Och det bara på en vecka, och genom att ta bort en tablett/dag. Jag har nog gått ner 5 kg redan, utan att ändra på några kost eller motionsvanor (vad är det?). Hoppas resten av späcket jag lagt på mig försvinner under kommande 2 veckor. Hehe, då kanske jag lägger upp en annan bild än den ovanför. Michelle var väldigt snabb med block och vattenfärger en kväll när jag råkade somna i soffan tyvärr :)

Ha det gott alla och sköt om er!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha fan vad roligt du är, michelle var snabb med sina vattenfärger hahaha

2009-05-08 @ 19:48:00
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lars

Ja lotta du är en stark kvinna jag är så imponerad av dig...Men du den där bilden kan inte stämma ....Du är ju snygg...Men kul å höra hur posetiv du är nu det händer mycket i ditt liv kan jag tänka mig..Men kör i den stilen ska du se att allt blir bara bättre..Kram

2009-05-09 @ 16:49:13
Postat av: Lotta

Och du Lars, vet du vad du är? Du är en väldigt, väldigt snäll, omtänksam och fin man (och person)!!!

Tack för alla dina gulliga kommentarer under alla dessa månader, det glöms aldrig :)

Tyvärr måste jag nog göra dig besviken på en annan punkt, haha! Men faktum är att Michelle är en otroligt skicklig porträttmålare ;P

2009-05-09 @ 18:41:17
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Guten tak deir mutter! Haha fin tyska, geee spuuunken daaa? Lätt att vi ska, fan vi ska hämta varenda en.. Blommer är inte gratis vettu, om man inte heter lagerström då dvs ;) U know what i mean baby

2009-05-10 @ 00:33:26
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Zeke från SBW

STOR KRAM från Borås!!!

2009-05-10 @ 11:02:04
Postat av: Lotta

STOR KRAM tillbaka Zeke :) Und ich bist ein grosse grosse mutter, haha!!!

2009-05-10 @ 11:36:34
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Annica

Fan a du är duktig Jag vet, om någon, vad du pratar om...L

Men det kan bara bli bättre. Tror jag(eller hoppas iaf), för det är inte meningen att må så där dåligt.

Fortsätt på det spår du har för det verkar ju funka.

2009-05-10 @ 13:12:52
Postat av: Lars

hej lotta ...jag tror hon är duktig på att måla :)...Men jag ser ju att det är inte du..Besviken varför ska jag bli det...Jag vet ju att de inte stämmer..:)

2009-05-10 @ 20:03:46
Postat av: Kim

Men guuud jag trodde nästan det var jag som tog en powernap i skymningen igår.. Inte alls likt dig, gud vilken dålig konstnär Michelle är alltså. Jag ska be henne måla av mig någongång, med aquarelfärg. Om man målar av dig så får man en bild av ett hjärta av guld (`v´)

2009-05-11 @ 15:59:50
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahah asså den bilden får mig alltid att gapflabba :D

2009-05-12 @ 12:50:20
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Marie

Lycka till med nertrappningen av meds, du e duktig. Har själv slutat med massa meds o droger, vet att de kan vara jättejobbigt.. Keep on tro på dig själv;) Miljoner kramar<3

Mvh dasengel på HR

2009-05-21 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0