Shine on me

Ojsan hoppsan vad energi jag har haft idag! Helt otroligt skönt. Var hos min psykiater i morse och fick två mediciner till som jag ska äta. Det är lite mixat och blandat för min del eftersom jag inte svarar på enbart en antidepressiv, utan får blanda med lite annat. Till slut hittar vi väl något som hjälper någorlunda i alla fall. Finns det liv så finns det hopp :)  Det har varit värsta vårvädret i Gbg idag och det är ju helt underbart när solen värmer ansiktet. Mmm, det är så himla gott och man blir liksom varm i hela kroppen och allt känns så mycket lättare.



På hemvägen fick spårvagnen stopp i backen upp från Vasaplatsen, så jag hoppade av och promenerade till Landala Torg. Gick runt och kollade på olika blommor och handlade massor av frukt och grönsaker. Väl hemma gick jag en långpromenad med Freja, som givetvis tvunget måste hälsa på alla "jobbargubbar" i kvarteret, och det var också ett framsteg för min del. Vilade en stund, och gick sen till apoteket med Michelle och Freja.

Nu är lilla Mona här och hälsar på, och snart kommer Carmen och Nina. Då blir det kaffe, te och fruktfrossa och givetvis massa djupa diskussioner. Alltid lika kul :)  Idag mår jag riktigt bra för en gångs skull, och nu ska jag njuta av det så länge jag kan. Vet att kvällen blir lika fin och mysig som dagen har varit.


Kommentarer
Postat av: Mona

Så ska de låta lotta ! positiva tankar o glad energi de gillar vi allt. o framförallt den gamla goda repliken LOTTA BAAAADAAAAR DU

2009-03-09 @ 21:54:01
Postat av: Lotta

Haha, älskar dig min lilla prinsessa! Och på onsdag ska mammsen göra iordning ett riktigt bad till dig, med ett berg av bubblor och skum...

2009-03-09 @ 23:19:50
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Exakt som Monchichi säger, positiva tankar!!! :D Vi har haft en underbar dag idag. Men VÅRVÄDER mamma när vaknade du?? Det regna ju för fan en stund.. Ush!

2009-03-09 @ 23:52:03
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: mona

ja men va mysigt då får ja ju uppleva själva badandet på riktigt ju hahaa varit så sugen sedan den repliken fastna i mitt huve! HAHAH aa ja tänkte också de michelle de va ju inte direkt solsken precis . positiva tankar sånt gillar vi

2009-03-10 @ 00:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0