Ordinary monday

Gårdagens dop blev en mycket lyckad och trevlig tillställning. Jag klarade tröttheten galant. Orkade till och med stanna i Landvetter på hemvägen, hos min styvdotter Virre med familj, för ytterligare en fika och pratstund. Var hemma vid halv elva och var inte ens trött. Ingen blev gladare än jag. Himlans skönt att orka en hel dag och kväll utan trötthet :)

Nu ska jag dra mig iväg till min psykiater. Vet inte riktigt vad hon har kokat ihop tills idag, men vi ska väl prata om hur medicinerna funkar bla. Nä, nu ska jag in och borsta tänderna efter sista kaffekoppen och traska iväg till spårvagnen. Ha en jättefin dag alla, så hörs vi kanske senare.



Eventuella kommentarer om mitt läkarbesök idag kan lämnas på sedvanligt ställe ;)

Kommentarer
Postat av: Carmen

åh det var verkligen fint sagt Lotta!! :) Blev jätterörd. Barn är det bästa finns. Längtar verkligen efter att få egna. :)



Ska bli underbart att träffa er ikväll!

2009-03-09 @ 11:36:38
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Carmen, ha inte för bråttom nu. Eller JO jag vill vara baarnvakt:D Saknar dig, ses sen gumman.

2009-03-09 @ 14:29:06
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0