Nu spirar och gror det



Japp, nu är det verkligen vår. Den är äntligen här på riktigt, och gud vad glad jag blir då. Nu är goda tider dyra kan jag lova, för nu syns allting väldigt bra i den skoningslösa marssolen. Jag blir jätteglad när jag tänker på allt roligt som väntar, men lite mindre entusiastisk när jag inser hur mycket jag behöver städa. Nu snackar vi fönsterrutor i första hand. Herrejävlar vad skitiga dom är, inte så konstigt kanske med tanke på att dom putsades senast den 1:a december 2007.
Alltså den dagen vi flyttade in i den här lägenheten. Jaja, jag har ju sagt att allting tar väldigt lång tid här. Nä, nu skiter vi i det tycker jag.

Över till det roliga istället. Och det är blomjord, omplantering och duschning av krukväxter, frösådder och massa annat kul. Sånt gillar jag, när det spirar och gror i ljusgröna fräscha färger :)  Däremot börjar jag redan nu förfasa mig över när vi (jag och Michelle) ska börja ta itu med allt annat som spirar och gror här. Behöver ju inte bli så värst detaljerad i detta ämne, men ni kan nog föreställa er själva. Näe, jag tror persiennerna får vara nerdragna ett tag till så jag slipper se skiten här inne, för omvärlden ser jag ju ändå inte mycket av pga fönsterrutorna. Två flugor i en smäll med andra ord. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så djävla äcklig din fittiga hora.fått nåt socbirdag ännu lr?

2009-03-20 @ 17:12:30
Postat av: Lotta

Nu igen? Kan du aldrig komma på någon ny replik?

2009-03-20 @ 17:24:27
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0