Nu är det mycket på g

Herrejösses vad mycket vi har gjort idag. Först har vi fixat och grejat hela dan, med allt från jättedisken från kalaset igår, till strykning av köksgardiner. Jag har även planterat om en del krukväxter och köksfönstret är putsat. Blev väldigt bra utsikt, och otroligt bra insyn för varenda människa som går av på Marklandsgatan. Hejsan, hejsan, här sitter vi och äter middag. En del personer stirrar ju helt ogenerat rätt in. Då brukar vi vinka lite gulligt, eller dra ner byxorna och visa röven. 

Igår hade vi som sagt kalas. Det var hur trevligt och mysigt som helst. Härligt att träffa Oliver och Liam, mina goa små busfrön :)  Fullt hus med alla mina underbara älskade, tre hundar och fem katter... Full fart med andra ord! 

Idag har jag klippt av håret och färgat det brunt. Måste lägga i en brun färg till, sedan ska det i slingor i två nyanser. Det blir nog fint så småningom. Lite tid och tålamod bara. Skönt att bli av med allt slitet. Nu kan jag börja från scratch och låta det bli riktigt långt igen. Typ till midjan. Om ungefär ett år är det så långt. 



En liten bild på Jimmy (med kompis) som tränar som en galning (fast det gör han ju alltid) och förbereder sig för proffsmatchen i England i april. Vi ska stötta dig så mycket vi kan nu Jimmy.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Lita på mig, jag FIXAR ditt hår. Det kommer bli ursnyggt när vi är klara :D Your the HOTTIE LottaGotti!!

2009-03-24 @ 02:13:57
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Mona

hahaha har du också börjat nu med den långa proccesen. ( vet ej hur man stavar ni e ju ej här för att hjälpa mig) de e säkert jätte fint hottie

2009-03-24 @ 19:07:48
Postat av: Rebelen Alias Lars

Hej lotta...Du har en jätte trevlig dotter..hoppas bara man får se dig i din nya färg i håret lotta,...Kram

2009-03-24 @ 19:57:34
Postat av: Carmen

det var jättemysigt och trevligt i måndags!! :) Ni är så roliga o härliga asså! Älskar när Michelle blir irriterad och säger med en sån övertygelse: "Kim, jag förlåter dig aldrig för detta!".. fantastisk! Vi ses snart! kramar

2009-03-25 @ 11:22:51
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0