Lite skojigt tidsfördriv

Nu har jag suttit en liten stund varje dag och pillat med programmet Picasa 3.
Och jag har provat och provat och gjort fel hur många gånger som helst, men skam
den som ger sig. Eftersom jag har många sparade bilder på blommor och allt som
hör trädgård till, så har jag gjort några fotocollage. Det var i Picasa 3 som jag gjorde
montaget av fotona på betongskulpturerna i inlägget nedan.


Här är då mitt lilla collage av några blåa favoriter. Lavendel, strandiris, trädgårdsiris,
och en helt otroligt vacker hibiscus. Jag älskar den färgen som hibiscusen har!

Så nu till mitt lilla collage i favoritfärgen rosa :)


Pioner i tre olika färger, vit trädgårdsiris, japansk körsbärsblom och ett gammalt fint
vykort. Visst är hon gullig, den lilla flickan med sina rosalila vingar.

Jaa, gott folk, så här roligt har jag det :)  Förresten, nu fick jag och Michelle äntligen
tummen ur och kollade nyss på "Slumdog Millionaire". Vilken film säger jag bara.
Så otroligt bra! Sorglig, spännande, glädjande och framför allt vacker. Vacker är rätt ord.

Kommentarer
Postat av: Carmen

gillar verkligen dina collage :)



och visst är Slumdog Millionaire bra? :D Så annorlunda!

2009-03-17 @ 11:09:21
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahahha... ja verkligen!! stackars Michelle, jag ringde och trackade henne hela tiden...

Du med ditt Picasa, och jag med bloggen! Vart ska detta sluta?! det sjuka är att man skulle kunna sitta en hel dag.. herre gud.

2009-03-17 @ 12:31:19
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Jimmy Lagerström

Slumdog va grymmt bra. the boy in striped pyjamas vaockså sjukt bra.



pusss

2009-03-17 @ 18:05:44
Postat av: Michelle

Nemas problemas.. Allt för dig!

2009-03-17 @ 23:38:31
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0