Inspiration


Ja välkomna ska ni vara till mitt  NYA POSITIVA LIV  med enbart  POSITIVA TANKAR.  Nu ska det bli andra bullar nämligen. Efter att i flera dagar ha blivit peppad av många fina människor i min närhet, ska jag verkligen försöka se det positiva i allting. Alltså i allt. Jag ska strunta i allt tråkigt och bara göra sånt som jag vill. Inte pressa mig själv att göra saker som jag egentligen inte orkar. Utan bara välja ut det positiva och roliga. Det är jag faktiskt värd har jag förstått nu.

Så ett varmt tack till alla mina fina inspirationskällor
Michelle, Jimmy, Sigge, Mona, Kim, Nina, Carmen, Veronica, Stefan, Basia, Agneta, Marie, Malin, Margareta, Anna, Peter, Annika & Kristina   


Kommentarer
Postat av: Mona

de va trevligt att höra lotta ! stå på dig hälsningar från nån som vill baaaadaaaa :) ring efter ni har tvättat haha puss

2009-03-10 @ 13:39:37
Postat av: Rebelen Alias Lars

SÅ ska det låta lotta...Kram

2009-03-10 @ 15:08:52
Postat av: Lotta

Mona och Lars, vad ni är gulliga!!!

Största kramen till er :)

2009-03-10 @ 15:12:49
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: cameron99gbg

Helt fantastisk att du mår kanon bra .. gå och njut av det , kram kram på dig

2009-03-11 @ 01:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0