En ny design

Som ni ser så har jag ändrat designen på min blogg riktigt ordentligt. Eller inte jag själv,
det är Michelle som jämt och ständigt får sitta och fixa alla bloggar i bekantskapskretsen.
Men hon gör det så himla bra, det blir alltid jättefint och precis som man har tänkt sig.
Tack än en gång min lilla söta älskling!

Nu blev det väldigt mycket brunt lite överallt här, både i headern, i alla texter och även
min tröja i presentationsbilden, så jag slog på stort och gjorde ytterligare ett litet collage i
det numera överbelastade Picasa. Givetvis i bruna nyanser. Nu hade jag bara tre kort i
brunt som jag kunde använda, men man tager vad man haver, som Kajsa Varg sa.



Ja, som sagt, mycket brunt blev det. Men jag är så nöjd över resultatet och tycker
headern blev kanonfin. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare i Christa Bernuths
halvt sega men spännande bok "Inre Säkerhet". God night and sleep tight :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

"efter regn kommer solsken, det är ju alltid positivt"

2009-03-18 @ 00:05:46
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha! Det glädjer mig! inte att du har ryggskott alltså. Utan att du tyckte att det var kul. SKit samma du fattar.... hahahaha

2009-03-18 @ 00:08:00
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

den blev jättefin! :)

2009-03-18 @ 08:59:07
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Mona

Jätte fin blogg lotta !

2009-03-18 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0