En liten utmaning igen

Jag har blivit utmanad av Michelle. Då utmanar jag Mona och Kim som i sin tur måste utmana två var.

Namn - Lotta (Lise-Lotte)
Ögonfärg- Blå
Hårfärg - Mellanbrunt
Högerhänt/vänster - Höger
Stjärntecken - Oxe
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Ja, men min mamma lever inte
Sport - MMA, UFC, Vale Tudo (på tv alltså, det enda roliga)
Helgdag- Fredagar, lördagar och midsommarafton
Årstider: Vår och sommar 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit kär - Ja
Blivit dissad - Nej
Skolkat - Nej
Sovit utomhus - Nej
Använt droger - Ja, men bara ett par ggr som vuxen
Retats - Ofta, men bara på skoj med folk som tål det

THIS OR THAT...
Pepsi/cola - Cola
Jordgubbar/blåbär - Blåbär
Kött/veg - Veg och fisk
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Nike
Kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt (guacamole=slurp!)
Mtv/vh1 - MTV

SENAST DU...

Skrattade - Idag när jag pratade med Jimmy i mobilen
Grät - För några dagar sedan, snyft
Filmen du såg senast - An American Haunting för 2:a gången för Monas skull
Tuggade tuggummi - 2 veckor sen ungefär
Drog ett skämt - För nån timme sen när vi sorterade smutstvätt
Sjöng en sång - Drog väl "Ooh happy day" för Michelle o Kim som vanligt igår

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN...
Ätit müsli - Nej
Rökt - Ja
Tagit droger - Nej
Kysst någon - Nej
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Nej
Bakat - Nej


Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Jaha du är en oxe också :) Kram lotta

2009-03-25 @ 15:54:27
Postat av: Lotta

Jaa, muuu :) Är du också det?

Kramar dig tillbaka!

2009-03-25 @ 18:33:43
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Mona

haha det vaer för min skull ja men vi såg inte ens hela fan va trötta vi va asså hahah vi ses snart puss puss. LÄGG UPP BILD PÅ HÅRET LOTTA

2009-03-25 @ 21:01:57
Postat av: Rebelen Alias Lars

ja men visst är jag det..man är ju en jordnära person seru...men jag muuuuar inte så mycket..:)

2009-03-25 @ 21:36:44
Postat av: Lotta

Nä du min lilla prinsessa, det håret ska icke fotograferas på många månader. Jag ser ju för faan ut som en sån där playmobil-figur du vet, som man kan ta av håret o sätta på en annan gubbe, haha!



Ja, vi oxar är ju bara så bra :) Jag är också väldigt jordnära (fast rätt andlig och ute i universum och flummar runt ibland, haha). Muuar gör jag bara ibland. Jag spinner nog mer :)

2009-03-25 @ 22:43:57
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh tack själv Lotta! Som sagt, alltid lika mysigt. Jag gillar framförallt när ni kommer på att vi ska gå ut och "plocka grenar" mitt i natten. Haha!

2009-03-25 @ 23:57:29
URL: http://knittingwithNinja.blogspot.com
Postat av: Rebelen Alias Lars

Aha du spinner mmm det tror jag du gör mycket..men som sagt vem är inte ut å seglar ibland...:)

2009-03-26 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0