Tankar om mina fina

Nu har hela mars månad gått, och vart tog den vägen frågar jag mig själv. Iväg ska även Kim och Mona. I morgon åker Kim till Prag, men är hemma om några dagar igen. Mona åker till LA på torsdag och blir borta en hel månad. Kommer sakna er tjejer jättemycket, men hoppas att ni får det helt otroligt roligt :) 

Sista helgen i april åker Jimmy till Dunston i England för att gå sin första proffsmatch inom MMA. Den 26:e smäller det med andra ord. Det spelar ingen roll om han vinner eller förlorar, hans proffskarriär tar fart oavsett :)  Och det är ju detta som varit hans mål sen han var 13 år gammal. Att få slåss i buren, att bli en Cagefighter. Och tränar man typ 8 timmar om dagen så når man sina mål. Otroligt bra kämpat Jimmy, jag är så stolt över dig!!!



Ett kort från helgen, när Jimmy "var tvungen att ta emot sitt lila bälte" i BJJ. Han har skjutit på det i snart 2 år, men nu kom han inte undan längre, haha. Varför undrar ni då. Jo, för om man inte tar dom bälten man kan, så kan man tävla på ett annat sätt och skaffa sig mer erfarenheter (lite fusk). Men han är en snygg och ståtlig grabb tycker jag :)
 


GRACIE BARRA GBG är Jimmy och Paulos BJJ-klubb. Och har man den klubben och är instruktör där, så kan det ju vara lämpligt att nån gång uppgradera sina bälten lite :)



GBGMMA. Här är Jimmy instruktör i SW (Submission Wrestling), BJJ (Brazilian Jiu Jitsu) och MMA (Mixed Matrial Art).

Han är otroligt duktig men samtidigt väldigt ödmjuk och blygsam. Fina egenskaper! Vi alla önskar dig lycka till i England och i allt vad du gör i framtiden.

Det var lite tankar och funderingar så här innan midnatt. Sitter här med min depression, megainfektion och ryggont. Ska nog gå och ta en cigg med Michelle i köket nu. Kanske skriver strax igen?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag har sakt det hela tiden och jag säger det igen. Jag har en känsla av att detta kommer bli jäkligt bra! Min bror <3

2009-04-01 @ 01:29:10
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det har jag också:) Även om han inte "går till historien", så kommer han att gå väldigt, väldigt långt.

Det vet jag med säkerhet!

2009-04-01 @ 01:46:19
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Ninnie

God morgon! Hoppas du får en bra dag! kram

2009-04-01 @ 07:33:35
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0