Djursjukhuset nästa

Ojojoj, stackars lilla Freja. Hon har gjort sig illa och kan inte stödja alls på sitt vänstra framben. Nu har vi en tid klockan fyra hos veterinären för att göra en undersökning. Hoppas det inte är något allvarligt. Kanske har hon bara sträckt sig lite eller stukat sin tass. Lite bandage, en socka och lite smärtstillande gör nog susen. När vi kommer hem sen ska vi bädda ner henne under varma filtar och gosa riktigt mycket med henne.


Michelle och Freja härom dagen

Med balkongstädningen gick det käpprätt åt skogen kan man säga. När jag och Mona vaknade vid niotiden så hade det börjat snöa. Nu är det faktiskt ett riktigt snötäcke här utanför. Det är jättefint och ser så där mysigt ut, men jag hade liksom ställt in mig på att det är vår nu. Jaja, skit samma, jag fortsätter med mitt projekt när det töat bort igen.

Kommentarer
Postat av: Carmen

stackars lilla Freja! :/ Hoppas det går bra.

Vi ses på söndag hoppas jag :) Saknar er redan!

2009-03-12 @ 16:12:53
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0