Lilla underbara Hera

I fredags åkte jag, Michelle och Freja till Kortedala för att titta på en liten valp. Ni som har Facebook vet ju redan detta, men för er andra som läser min blogg måste jag ju berätta detta. I vilket fall som helst så blev vi ju störtförälskade i den lilla tigrerade tiken Hera, så vi köpte henne! Hon fyllde 10 veckor nu i söndags och är den mest bedårande, underbara och sötaste charmtroll vi sett :)  Och Freja älskar henne och kan inte gå ett steg utan henne, och inte sova utan henne heller. Här kommer en liten bildkavalkad så ni får se hur söt och fin Hera är, och hur gulliga Freja och valpen är ihop.

 
På spårvagnen i min famn. Här är vi på väg hem.


Första promenaden. Vill och vågar inte riktigt ännu :)


Så här gott sov vi tillsammans redan första kvällen. Kärlek!!!


Jag är så söt så det är inte klokt :)  Sen fryser jag väldigt mycket också.


Vi har det så himla mysigt och gott. Världens finaste och vackraste hundar.

För er som inte redan vet det så är Freja en Dogo Canario. Man kan även säga Perro De Presa Canario eller bara Presa Canario också. Hera är en Amstaff / Pitbull blandning. Hennes pappa är amstaff/pitbull och mamman amstaff/pitbull, så det blir väl 50/50 då? Vi fick träffa både mamman och pappan när vi hämtade Hera, och det var två otroligt vackra, fina, lugna och kanonstabila hundar. Jag är så oerhört lycklig över att ha lilla Hera i våran familj. Thats LOVE!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Va härligt... L

Nu har vi varsin Hera. Det är ännu roligare.

Hoppas ni har det bra.

2009-06-09 @ 19:29:17
Postat av: Carmen

Tack Lotta. Det var jätteskönt att träffa er igår. Ni är verkligen min andra familj och jag vet inte vad jag hade gjort utan er.

2009-06-12 @ 18:08:27
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: mona

jag håller med dig lottisen ! nu får det fan vara nog asså ! jag är ledig imorgon så då kan vi ses :)

2009-06-12 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0