Hallå igen!

Såg just att jag inte har skrivit ett enda inlägg sen den 20:e maj. Men jag har haft noll lust att blogga. Men skam den som ger sig, nu försöker jag igen - med nya tag. Det har hänt rätt mycket de sista veckorna, men inget som jag orkar ta upp just nu. Jag har sörjt klart min lilla älskade Sabrina, och nu känns det lite lättare om hjärtat.


Den sista bilden på min lilla sötnos. Sov gott min älskling.

Eftersom jag är en kattälskare av stora mått så har jag bokat in mig på ett kattungebesök nästa vecka på Göteborgs Djurskyddsförening. Gud vad roligt :)  Jag ska se om det finns en liten flicka bland dom övergivna kattungarna som jag kan köpa. Det finns det säkert, så det blir förhoppningsvis en ny liten kisse här hemma snart. Tror hon ska få heta Lisa i så fall, men har inte riktigt bestämt mig för namnet ännu. Vill se hennes färger och personlighet först.

 
Här är Freja och Oliver :)  Stackars lille Oliver, han får inte ha sin stol för sig själv, för där har Ers Majestät Freja parkerat sin stora rumpa. Skendräktig och överjävlig för tillfället kan tilläggas. En k(d)amphund med andra ord ;P

Nä nu ska vi käka middag. Hoppas jag fortsätter blogga lite mer regelbundet nu. Ska försöka i alla fall. Ha det gott alla goa bloggläsare och ta väl hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lars

Men så kul att du skriver igen ...Kram

2009-06-04 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0