La Dolce Vita

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna på landet.


Lilla Hera och jag delar på en Solero. Kolla in hennes underbara min i ansiktet, haha!


Liten Hera <3


Hera och Michelle


Freja nere vid sjön


Hera på stranden


Veronica med Figo, Hera och Freja på stranden


Jimmy på stranden i Polen


Jimmy och Basia. Nu saknar jag verkligen min pojk, han har varit i Polen i över en månad.
Tror han blir kvar där i minst en månad till.


Eventuellt ska Jimmy gå en proffsmatch den 17:e juli på en stor MMA-gala i Polen.
Han väntar bara på besked om arrangörerna kan hitta en motståndare. Ska bli väldigt spännande och se hur det går med detta :) 


Kommentarer
Postat av: lilleplutten

Hej mammsen, vilka fina bilder. Saknar er alla, kul att du skriver om mig fast jag förlorade iofs :( Men det gör inget, tjänade en Polsk månadslön på 4 min haha.

2009-07-19 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0