Förvånansvärt många fegisar

Jag blir oerhört förvånad över en del människors reaktioner på saker och ting. Går inte närmare in på vad jag syftar på med just det, det är inte intressant. Det intressanta är hur folk reagerar när man försöker få en speciell person att våga stå upp för vad den gjort. Om en person beter sig som ett riktigt jävla svin och skriver riktigt äckliga saker till mig i min blogg, dessutom från ett IP-nummer som är hur enkelt som helst att spåra, skulle jag då inte ha den fulla rätten att kolla upp vem det är? Tydligen inte enligt vissa personer. Varför går dessa personer i försvarställning och flippar över? DET, är en väldigt spännande frågeställning! Måste nog forska lite i detta, haha!

I min värld, och i de flesta andras också, så STÅR MAN FÖR VAD MAN GÖR! That´s it.
Om man är rädd för eventuella konsekvenser pga av sitt handlande, så kanske man ska
fundera en extra gång innan man är för stor i käften
och vräker ur sig vidrigheter som
man vet att jag blir förbannad för.
  DÅ FÅR MAN TA SIN SKIT HELT ENKELT! 
Mycket enkel matematik som även den mest IQ-befriade idiot kan förstå. 

Faktum kvarstår. Jag vet snart vem som skrivit kommentarerna i nedanstående inlägg. Och kära läsare, vad tycker ni att jag ska göra då? Le lite glatt och ta det med en klackspark? Skicka ett blommogram kanske? Nåt förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Tycker faktiskt inte att dom är värda att lägga energi på, någon dag kommer personens hat slåss tillbaka.

Ta hand om dig själv nu istället och bli frisk från influensan! :)

2009-01-20 @ 22:35:27
Postat av: sbwtjej

Läste i klottret och förstår inte vrf folk svara er som de gjorde.Skäms nu efter åt över att jag inte hjälpte er.Ni gjorde rätt som gick ur,funderar på att göra det jag med.Stå på dej Lotta och dina döttrar med,ni är starka tjejer det märks!

2009-01-21 @ 13:28:19
Postat av: Lotta

Det spelar ingen roll att du inte hjälpte oss, jag förstår mycket väl att ingen direkt frivilligt utsätter sig för såna barnsliga påhopp. Jag menar, om en medlem på SBW skriver; "DU VET INTE VEM JAG ÄR" till min 18-åriga dotter, så säger det ju allt. Hur töntig kan man bli egentligen? Nä, en sån sida kan man lätt leva utan :) Men tack för att du skrev, det var gulligt av dig!

2009-01-21 @ 14:15:57
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Kim

Sbw är en töntsida. Jag stängde av mig från den igår. JÄVLA mesar där inne asså :O Specilet trollet. Trollmor? har du lagt dina elva små troll nu? och kanske bundit fast dem i svansen? ajajaPUFF!

Jo ett förslag till vad du kan göra med komentarsvinet? Hmm.. Låt mig tänka en sekund.



Bjud in fanskapet på ett parti i Alfapet och en kopp kaffe eller två, Sen så dränker du fanskapet i toan med toalettborsten i röva på han/hon.



Tycker jag låter mycket trevligt.

Men om det nu skulle visa vara en "man" då vet vi ju vilka som tar hand om honom :D Jag tror jag vet vem det är, och därför så skrattar jag så jag kissar ner mig. Slurp slurp! Ge mig pampers!

2009-01-21 @ 15:09:42
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, du är bra rolig du min lilla gummsa :) Varför ska det allti baaalleee uuuuuur? Alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan tolv och fem... Grym din morbror var på TV igår!!!

2009-01-21 @ 15:21:39
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta inte mer skit nu Lotta.Du vet vilket stöd du har och vilka resurser du kan andvända.Gött e detS

2009-01-22 @ 11:37:14
Postat av: Andreas

Har man mage och skriva sånna komentarer så får man stå för vad man har gjort och ta konsekvenserna också. Tycker dom har hållt på länge nog nu med sin skit!

2009-01-22 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0