Det kommer en dag

Hej Michelle, aka Lisbeth! Tack så jättemycket för din makeover av min blogg, det blev så fint. Vilken surprise! Vet inte riktigt varför jag tappat lusten att blogga. Det beror nog på många saker. Dels har jag ingen ork. Inte till så mycket alls faktiskt tyvärr. Sen känner jag mig väldigt kluven också. Anledningen till att jag började blogga var ju för att få ur mig massa skit jag bär på inombords, men också för att skriva om vardagliga saker och om sånt som gör mig glad och lycklig. Men det blir lite jobbigt att så många personer stör sig på vad jag än skriver. Jag kan liksom inte skriva rakt från hjärtat längre. Och jag är som jag är, jag vägrar skriva förskönande inlägg bara för att inte stöta mig med andra. Jag hatar lögner, och lögnare. För att inte tala om svek och svikare. Det är så mycket jag skulle vilja skriva, tro mig!

Jag får reda på mer och mer vad gäller ett flertal personer jag raderat ur mitt liv. Egentligen borde jag inte bry mig överhuvudtaget, eftersom jag inte umgås med dessa personer längre, men jag är inte mer än människa. När jag i efterhand får reda på att personer spridit, och fortfarande sprider, osanna rykten om mig, så blir jag ta mig faan vansinnig. Dom personerna har ingen rättighet till det. Jag försöker vara förnuftig och skita i det, samtidigt som jag håller på att explodera av ilska. Vilka känslor ska jag ge efter för? Strunta i det kanske? Ge igen och göra samma sak? Jag vet faktiskt inte. Jag är inte den som hittar på grejer om andra och sprider ut det. Däremot skulle jag kunna skriva ett antal blogginlägg om hur det verkligen ligger till med saker och ting. Men just nu har jag ingen ork till det som sagt. Får se hur det blir längre fram. Men jag lovar dig Michelle, att jag ska försöka orka skriva lite varje dag.

       

Dom här bilderna är bara till dig Michelle. Du vet ju min stora passion för änglar, så det blev tre stycken som alla får mig att tänka på dig. Dom liknar dig när du var liten, både till utseendet och till sättet. Din stora kärlek och respekt till allt levande; människor, djur och natur, din övertygelse om sanning, rättvisa och heder, din förståelse för alla andras förutsättningar och behov. Ja, det var bara en liten del av din underbara personlighet. Du är min ängel Michelle, och jag är stolt över att du är min dotter! Jag älskar dig och din storebror högre än livet självt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihi, vad söt du är Mamma. Dom änglarna var faktiskt lite lika mig. När jag var liten :) Du är så söt. Loveya

2009-01-05 @ 00:37:58
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Monish :)

Mami lotti gotti :)

ska du inte ta o adoptera mig snart vi hade jääävligt roligt under de månaderna ja bodde hos er hahaha



2009-01-05 @ 00:40:20
Postat av: Lotta

Min lilla Mona! Du är redan adopterad av mig för länge länge sedan vet du väl. Du är min älskade dotter för evigt, i både min själ och i mitt hjärta. Love you prinsessan!!!

2009-01-05 @ 00:50:00
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Baron Von Evil

Alltid lika välskrivet och från hjärtat. :D



Varför slösa sin egen och andras tid på att klaga och kritisera när det inte leder till något konstruktivt?

Jag upphör aldrig förvånas över människors småaktighet och småsinthet. :(

Om du inte gillar det du ser eller läser och det inte påverkar ditt liv konkret - gå vidare.

Lev och låt leva.

Så enkelt, men för vissa så svårt.

Eller varför inte lägga tiden på att skriva en egen blogg?



Jag kommer givet åter. :D

Eder nyvunne glade läsare

Baron Von Evil :)

2009-01-05 @ 03:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0