Så förbannat arg

Nu har jag gått och retat upp mig på några grejer som jag försökt förtränga länge. Jävlar vad förbannad jag är! Ni som känner mig vet att jag väldigt sällan blir arg, men det händer någon gång vartannat år eller så. Och det är just vad jag är nu. Hade jag haft föremålen för min ilska framför mig i denna stund så hade jag slitit dom i stycken med mina bara händer. Nu är det två sidor inom mig som överlägger med varandra, dels "vända andra kinden till" - förnuftet, och dels "öga för öga, tand för tand" - viljan. Det brukar bli förnuftet som segrar till slut, för jag agerar sällan oövertänkt. Fattar inte hur jag har kunnat låta bli att flippa över så här länge. Hoppas jag inte gör det nu heller.


Kommentarer
Postat av: Zeke från SBW

Har hört att man kan ha underbar sex

med en kvinna som är riktigt arg!!

Hänger du på???

2009-01-15 @ 03:27:31
Postat av: Lotta

Hahaha! Jag är ju nunna vet du väl, annars hade jag nog hängt på ;) Men nu är jag inte arg längre :D

2009-01-15 @ 12:19:51
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Ja det var ju bra att du inte är arg nå mera...För det går bara en massa energi på att vara arg å det gör att man blir trött...Sex är bra mot det mesta ;D

2009-01-15 @ 12:28:16
Postat av: Lotta

Nu blir jag på ännu bättre humör! Jag blir alltid glad av att få kommentarer av dig :)

2009-01-15 @ 12:40:21
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Men så kul att du blir glad över mina kommentarer..Det glädjer mig..Alltid roligt att göra någon på bra humör för tänk att gå å vara arg å förbannad.. Det är jobbigt jag vet...Kram

2009-01-15 @ 23:50:50
Postat av: Andreas

Kostar så mycket enerige att va arg. Inte värt och ta till knytnävar bättre och försöka ignorerar, det tar hårdast:D Mitt temprament är med påväg att brista snart presic allt verkar gå åt helvete just nu och spec med kärleken så vet inte vad jag ska göra. Man blir bara så ledsen, besviken och arg..Men en glädjande nyhet är att jag ska snart ett par dagar till Göteborg och då MÅSTE vi träffas!:) Bamse kramar vännen

2009-01-17 @ 22:24:33
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: katt piss

Jag har hört att du hade ett par kattor som luktar vedervärdigt, Undrar om dom små liven kanske är till salu, kanske göra en stor fet päls av dom? vad säger du nu din lilla torrfitta.

I Love you!!!

Hoppas dina katter brinner i helvetet !(L)

2009-01-19 @ 09:59:37
Postat av: Din Granne

det luktar konstigt från din lägenhet. kan det vara alla män du släpat hem från bloggen för att knulla?

2009-01-19 @ 10:00:43
Postat av: Lotta

Till Andreas: Vad kul att få träffa dig vännen! Både jag o Michelle ser fram emot det :) Vi tar vår privata pratstund utanför bloggen med tanke på alla puckon som läser + kommenterar här! KRAMISAR!!!



Till "katt piss" och "Din Granne" (som för övrigt är samma person med tanke på identiska IP-nummer): Just nu har jag influensa o orkar inte bry mig om dig din patetiska kossa. Ska kolla ditt IP med en person senare, för jag är nästan 100 på vem du är. Och eftersom du skriver så om mina älskade djur så får du skylla dig själv. Har hört att du har en discobuske som inte är av denna världen ;P

Och eftersom du är så inne på "pälsverk", räkna med att jag drar din fitta över ditt huvud så DU får en pälsmössa!

2009-01-19 @ 17:40:47
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Till Katt piss: För det första så heter det KATTER. För det andra så går det ej att göra en "fet" päls av dom "små liven". Varför? Jo för att pälsen skulle inte ens täcka en 1/4 del av din kropp. Din feta gammla kärring. Sen undrar jag hur du kan gå ifrån "torrfitta" till "i love you"? Kanske har lite skitzofrena drag? Hm.. Nej du, våra katter kommer inte att brinna i helvettet. Var inte orolig för det märker du när du kommer dit.





Till Din Granne:(som är samma person som kattpiss, men inte fick ut all sin agrissation i första kommentaren) Luktar det konstigt ifrån våran lägenhet? Jaha, men vet du vad? Nästa gång du kommer hit för att stå i svalen och dofta efter diverse lukter. Knacka på vettja, så ska du få en kopp kaffe och lite "annat" smått o gott..



Ett tips också! Om du vill och känner för det så kan jag vara så snäll att jag samlar ihop all päls efter jag har borstat katterna och ger det till dig. Sen kan du karda det så som man kardar ull! Det borde vara något avstressande och lugnande för dig. Du verkar himla uppstressad och faktiskt lite hispig. Sen kan du ju också ta det kardadekatthåret och knyppla ihop lite checkt så har du ju en päls inför nästa vinter? Det var väl ändå ingen dum ide?



Så ta hand om dig nu och få inga raseriutbrott efter du har läst detta. Försök att andas i en fyrkant, det brukar hjälpa! :)

2009-01-19 @ 17:44:52
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag gjorde en liten IP-spårning som hastigast, och detta var vad som kom upp:



"Vi har sökt igenom våra databaser, gjort en kontroll i realtid och konstaterar följande för IP-adressen 195.67.115.114

IP-adressen verkar höra hemma i Hisingen, Sverige. Anslutningen tillhör operatören TeliaSonera och är en anslutning via ett företagsabonnemang."



Tills jag kollat IP:n med en person för att vara helt säker på vem DU är, så har jag nu 2 personer som kan ha skrivit ovanstående kommentarer. Det ska bli spännande att se vem av er två subbor det är :D

2009-01-19 @ 18:13:44
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare av Lottas blogg

Fan va tråkigt det är att läsa sådana här kommentarer, förstår inte vad ni får ut av det, säg det till Lottas ansikte nästa gång istället!?

2009-01-19 @ 23:17:05
Postat av: Lotta

Håller med dig! Vissa vågar inte fejsa folk, men är jävligt kaxiga bakom datorskärmen. Men räkna med att jag får reda på vem du är, och då är du tvungen att fejsa mig vare sig du vill eller inte. Så är det bara. Den som sig i leken ger får också leken tåla, eller hur!

2009-01-20 @ 00:51:50
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Men vad är det me folk som håller på så här mot dig..det är så jävla lågt ..Nå du ska veta att du har många på din sida lotta vi finns här..Jag tycker att den som nu skriver sådana inlägg ska först ransaka sig själv innan man skriver nått..Men jag tror den personen är avensjukan på dig...

2009-01-20 @ 08:53:22
Postat av: Kim

Men herregud, om det är en tjej som är jävligt avundsjuk på dig. Och skriver sånna här komentarer för att få ut sin ilska. Visst visst LÅT DEM. Men jag VET att den bruden har ett ommöblerat ansikte sen. MEN om det är en kille så kan vi bara beklaga för snubbens skull. För vad som händer då? jojo minsann det vet vi, men inte värt att nämna i bloggen. Vi har ju våra aningar om vem det är, och tro mig det är inte skräck ni sätter igång. Det är ASGARV för ni skämmer ut er någon så in i helvete!

2009-01-21 @ 15:03:24
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Andreas

Lungt jag kommer nästa nångång nästa vecka till Götet:) Ska bara hitta nånstans att sova med pallar inte sova i studion. Men det löser sig nog:)



Moget av personerna som har komenterat din blogg. Dessa idioter till människor. Man blir så trött!

2009-01-22 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0