Lite MMA-film i bloggtorkan

Eftersom jag är så dålig på att uppa bloggen just nu så lägger jag upp lite film ni kan kolla på. En kompis till min son har öppnat en ny MMA-klubb i Lerum. Så min son Jimmy, hans flickvän Basia och två klubbkompisar från GBGMMA åkte dit för att testa lokalen lite.



Min son lägger rätt regelbundet upp filmer på youtube. Oftast seriösa filmer från matcher och träningar, men även lite roliga fjantfilmer :)  Vill du se mer eller kolla vad som läggs upp framöver så söker du bara på: jimaoo.

Jag bloggar mer när jag mår bättre igen.
Ta hand om er och var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jimmy & hans mma polare är inte annat än SJUKT GRYMMA!

2009-01-29 @ 14:42:12
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

ohh.. grymma, och jävla sicka kroppar! hejdå allt verklgien... haha.. :P

2009-01-31 @ 15:07:50
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0