Grattis Mona!

Grattis på din 19-årsdag mitt lilla hjärta! Mona är min fd fosterdotter som bodde hos oss i nästan ett år. Min fosterdotter rent byråkratiskt, men min dotter i själ och hjärta :)   Tänk vad mysigt och roligt vi hade då Mona. Trångbott och jävligt med människor, katter och hundar i varenda säng och soffa. Tvättmaskinen som gick på högvarv, rentvätt och smutstvätt huller om buller överallt, alla goda och omväxlande middagar (NOT) och alla mysiga kaffestunder utanför dörren. Vegetan icke att förglömma för guds skull.



Michelle, Kimsan och Mona utanför huset där vi bodde då.

Jag minns det som igår. Alla läkarbesök, skrubbsår ("Lotta? Är du vaken?" Haha!) och mycket annat som jag givetvis inte kan skriva här i bloggen, men du vet vad jag menar. Gud vilka härliga tider! Och vilka minnen vi har från den tiden. Synd bara att vi inte bor kvar på det underbara stället. Jag saknar den fina lägenheten med uteplatsen, alla blommor, gräset, alla stunder i solen utanför... Jaa, det är skillnad mot hur vi bor idag. Men det var en väldigt fin och rolig tid i våra liv som vi aldrig kommer att glömma.



Mona och Michelle, systar för alltid :)

Hoppas få se dig någon av de närmaste dagarna, så vi kan dricka lite kaffe och prata gamla minnen. Grattis än en gång, och glöm inte att jag älskar dig, min egen persiska prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Carmen

tack Lotta! :) snart kommer det... måste bara få gjort en förbannad tenta nästa onsdag så ska jag komma igång. harinte haft nån lust att blogga. men det kommer jag lvoar ;) skönt att du är igång igen! :)

kramar!

2009-01-06 @ 22:35:02
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Naaaj, va fint skrivet. Det var precis som om jag åkte tillbaks i tiden för en stund.. ÅÅÅH vad jag saknar den gamla lägenheten, allt som hade med den att göra och alla fina minnen. Åååh :(

2009-01-07 @ 19:34:03
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: monish

ååååååh va söööt du är !! va glad jag blir ! älskar dig med lottisen . fan va kul vi hade . minns du lotta är du vaken HAHAHA känns som det var igår vi ses förhoppningsvis på söndag. älskar dig massor pusss

2009-01-23 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0