Är det så?

Jag har funderat rätt mycket på en sak. Det är lite svårt att förklara, men jag ska försöka. Jag har ju startat min blogg mest för att skriva av mig om en massa skit jag går och bär på. Och jag har helt oförskönat skrivit om att jag lider av djupa depressioner och svår ångest, samt lite annat smått och gott. Jag har också skrivit att jag lever i frivillig celibat sedan 1 år tillbaka, att jag planerar att fortsätta så och att jag inte letar efter någon eventuell framtida partner. Ändå lägger killar/män in stötar, om man kan säga så. Blir man ännu mer intressant bara för att man inte är "tillgänglig" liksom, eller vad är det som lockar? Ja, jag fattar då inte.

Nu menar jag verkligen inget illa eller ont mot de killar/män ("som lagt in en stöt") som ev. läser min blogg ibland. Tvärtom. Jag förstår bara inte varför man kan bli intresserad av någon som är helt ointresserad tillbaka, det står jag för. Men jag uppskattar verkligen alla fina komplimanger och gulliga mail jag får. Och för det vill jag verkligen säga tack! Varför då kanske många undrar då. Jo, jag menar verkligen tack, för ni får mig att må så mycket bättre. Ett enda fint eller snällt ord räcker för att göra min dag

  

Så till alla er underbara, ni vet vilka ni är, TACK!!!

Förlåt för att jag inte svarar på mail. Förlåt att jag aldrig är online på msn. Förlåt för att jag är kall, avvisande och helt ointresserad. Men tyvärr, saker är som dom är och jag kan inte hjälpa det. Jag är inte mottaglig för någonting. Och det är faktiskt ganska hemskt när jag tänker på det. Jag ville inte att det skulle bli så här. Jag ville inte bli en kall sten. Jag fattar inte ens hur det kunde bli så här. Det är så olikt mitt riktiga jag, som kanske finns gömt långt därinne någonstans.



Och självklart en liten bild till er som alltid skriver taskiga kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vet du vad, du är absolut ingen kall sten. Du är den varmaste och snällaste människan som jag känner. Och många andra håller med mig. Men som du undrar, undrar jag, blir man mer attraktiv när man är totalt ointresserad? Svar JA! Jag har inget bevis bara egna upplevelser. Man ska aldrig jaga kärlek, den kommer när den komma skall. Och skiter man i den då står den utanför ytterdörren dagen därpå och knackar på! Älskar dig!

2009-01-30 @ 22:26:57
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack älsklingen min, du är så söt och snäll. Men jag jagar inte kärleken, jag springer åt helvete ju. Men du behöver inte vänta länge däremot, jag vet när din kommer och även vem han är ;) Älskar dig med!

2009-01-30 @ 23:27:28
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Carmen

tack Lotta, vad du är fin!! Vet inte varför jag alltid ska ta allt så allvarligt. Hade jag varit mer lättsam, hade nog hela mitt liv varit lite enklare.. :P Men men.

Snart måste vi ses, saknar er jättemycket! Kramar

2009-01-31 @ 17:19:01
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Rebelen Alias Lars

Men snälla goa vännen...Du är inte en kall sten.Du är go å snäll tycker jag å jag förstår dig helt klart att mår man dåligt så mår man dåligt..Har varit där men kanske inte så djupt..Du ska suga på alla fina inlägg å alla de komplimanger du får..Det skulle jag göra..Sen om nu killar stöter på dig så ska du ju känna att det finns nog kärlek där ute..Jag tycker du är en go vän som jag har fått över nätet..Å jag vill inte tappa den lilla vänskap vi har heller..:) Kram på dig lotta..

2009-02-01 @ 19:05:42
Postat av: Lotta

Vad du alltid är snäll och rar Lars :) Blir så glad av dina uppmuntrande kommentarer. Och våran vänskap ska vi inte tappa, det lovar jag. Kramar tillbaka!!!

2009-02-01 @ 23:00:09
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0