The Fantastic Four

Var nyss inne på Carmens blogg och läste hennes senaste inlägg. Då hittade jag en så otroligt fin bild som jag var tvungen att sno och lägga upp i min. Nämligen den här...



Karina, Michelle, Carmen och Nina ~ The Fantastic Four

Karina, Carmen och Nina läser alla tre Socionomprogrammet på Göteborgs Universitet. Detta är tre grymt intelligenta och smarta tjejer som verkligen kommer att tillföra samhället mycket i sina framtida yrkesval. Vad dom än väljer att jobba som när dom är färdigutbildade, socionomer, kuratorer eller något annat, så vet jag att de människor dom kommer att möta kommer att bli bemötta med den största respekt, förståelse och empati. Ni tre är helt underbara och gulliga, och jag är både glad och stolt över att känna er och ha er i mitt liv :)

Sen är jag också oerhört tacksam över att ni finns i Michelles liv. Finare personer att umgås med finns inte. Ni tillför så otroligt mycket och betyder mer än ni någonsin kan ana. Ni anar inte hur tryggt det känns för mig som mamma när jag vet att Michelle har er i sitt liv. Och Carmen, som jag känt sen hon var 8 år ungefär, är dels som en dotter i familjen och dels som en storasyster för Michelle. Du är väldigt speciell Carmen, och jag är så lycklig och tacksam över att du finns!  

Kommentarer
Postat av: Carmen

Åh Lotta, blir jätteglad. Du och Michelle betyder jättemycket för mig. Ni är verkligen som min andra familj. Är så himla tacksam över att ha er i mitt liv.

2009-04-13 @ 12:28:25
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Michelle

Nej vad gulligt skrivet! :) Jag blir så glad över att du tycker så. Det är ju verkligen så, dom är helt underbara! :)

2009-04-13 @ 13:15:45
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh, vad fint skrivet! Blir alldeles rörd ju :) Är så himla glad att jag och Carmen hamnade i samma klass och att man därigenom har lärt känna både henne och andra helt underbara människor! Hoppas att ni alltid kommer att finnas i mitt liv.

2009-04-13 @ 13:35:14
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh vad du är söt Lotta! Du och Michelle betyder verkligen jätte mycket för mig! Är så glad att man får träffa er så ofta! Och ja, vet inte vad mer jag ska skriva. Blir bara glad!

2009-04-14 @ 17:06:09
URL: http://knittingwithNinja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0