Rocknrolla



Har haft en riktig deppdag med typ noll ork idag. Fast fick några ärenden utförda i alla fall som tur var. Sen efter middagen sov jag några timmar, var så jädrans trött. Är på lite bättre humör nu i alla fall, för vi kollade just på Rocknrolla. Hur har jag ens kunnat missa den filmen? Gud vad bra den va! 5 guldstjärnor av 5 möjliga tycker jag. Ser verkligen fram emot uppföljaren The New Rocknrolla :)  Har ni inte sett den så gör det. Garanterat fullt ös och många flabbisar.

Nu väntar snart sängen, men ska kolla en film till med Michelle först. Har köpt ett litet stående drivhus till balkongen idag. Ska se om jag orkar så lite grejer i morgon. Michelle vill så gärna, men jag vet inte hur det är i morgon. Men om det ska bli något alls till sommaren får jag nog få tummen ur röva nu. Good night and sleep tight :)

Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Så nu ska jag sova efter en liten fest vi haft ikväll...Men har bara hållit igång sen 12 idag + att jag steg upp 6 så nu ger jag mig..Go natt sov gott dröm söta drömmar ..kram

2009-04-04 @ 00:39:10
Postat av: Lotta

Jag addar din andra adress, för det har inte kommit nåt mail ännu. Storkramen på dig :)

2009-04-04 @ 13:55:31
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha ja vet, kallas ju inte för hungran utan anledning moahhaha. (springer långsamt förbi din dörröppning och ropar " Det e virus" "viruuuus i byggnaden" öhhööhööhö)

2009-04-04 @ 23:45:57
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0