Torskar är vi allihopa

Här kommer en liten rapport från de senaste dagarna. Det händer inte särskilt mycket i mitt liv, men det är väldigt fint väder. Igår var jag, Michelle och Freja ute i solen och hade det riktigt mysigt. Vi kånkade med oss en lång löplina, sele, leksak och en enorm agilitytunnel till en jättestor gräsmatta där Freja fick busa av sig. Senare på dagen satt jag på balkongen i solskenet och hackade/skrapade bort färg från balkongräcket med en kniv, medans Michelle lagade middag. På kvällen blev det film och trettioåtta turer till kylen och skafferiet, för vi var så sugna på allt och inget.



Michelle och Freja i vårsolen :)

Som jag skrivit förut så har jag blivit spelberoende. Till Michelles stora förskräckelse kan tilläggas. Men jag är inte ensam som tur är. Carmen och Karina är också fett tunga Mafia Wars torskar. Den enda skillnaden är att jag spelar både på min egen och på Michelles Facebook (så jag är värst - erkännes motvilligt). Men Michelle håller på att bli galen. Och bara för att reta upp henne lite extra så publicerar vi alla grejer på hennes Facebook-logg :)  Detta är skitskoj, för det kommer upp rutor med saker som skickas mellan medlemmarna i samma maffia. Det är allt ifrån cigarrer, ringar, tavlor och spelkort. Men värst av allt - slipsar! Det är slipsarna som är Michelles stora fasa, och jag tror faktiskt på fullaste allvar att hon mördar mig om jag lägger upp en slips till på hennes logg. (Men det ska jag göra!).

Med tiden kommer Michelle att förstå det underbara med Mafia Wars, det är jag övertygad om. Kan Karina redan efter ett par dagar skriva "Snälla, skicka mer energy" till Michelle, så kan vi alla nu vara helt öppna om vårat svåra missbruk. Det är bara att bli vän med vem som helst på Facebook bara personen spelar MW, så antalet medlemmar ökar. Det går nämligen inte att fortsätta med vissa uppdrag om man inte har tillräckligt med folk. Så vårens stora uppmaning till alla där ute i cyberrymden är: Joina min mafia nu för faan, och fort ska det gå!!! 


Vill du ha en slips?

Dags för lite frukost nu. Ha det gott alla och sköt om er (och joina MW!)

Kommentarer
Postat av: Rebelen alias lars

Hmm ¨får nog skaffa mig face då..

2009-04-11 @ 23:18:00
Postat av: Michelle

Fyfan, jag hatar detta jävla MafiaWars... Kan jag säga något mer? nä, sluta hacka min FB!!! Torsk

2009-04-12 @ 14:23:00
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Karina

Hahaha! Det är nästan lite synd om oss.. Tack, för din energy-påfyllning som du skickade förut :P Haha! Lite nördig måste man få vara.

2009-04-13 @ 13:41:42
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0