Mörkret faller

Fy vad jag är trött och tråkig. Orkar inte göra någonting. Michelle har haft värsta vårstädningsruschen ute på balkongen hela dagen, medans jag typ hasat omkring här inne i lägenheten i ett par tofflor. Varför ska man bli skitdeppig just nu? Är ju alltid mer eller mindre deppig, men nu är det så där jättetrögt. Utomhus har det varit kanonväder i ett par dagar nu, och hörde nyss på nyheterna att det ska bli 10-20 grader framåt helgen. Och då är jag megadeprimerad :(  Hur kul är det?

Faan också, det som är så mycket på gång nu. Creation Day Party på Hawks MC på långfredag, en tradition sedan starten 1971 (för dom alltså, inte för mig) hade varit kul att gå på. Sen är det fest på en annan klubb på påskafton, och sen hade det varit trevligt att orka ha nån middag med påskmat för mina nära. Men orka liksom... Snark och god natt för tid och evighet känns det som.



Här har vi då en bild på Freja och mig. Vi har däckat i Michelles säng, antagligen när hon satt vid sin dator. Förstår varför hon säger att hon knappt får plats när hon ska lägga sig och sova sen. Förlåt Michelle, men vi kan inte hjälpa att vi tar sån plats. Och sen är det så mysigt inne i ditt rum också :)

Nej, nu ska jag bara ta en dusch och smörja in mina förtorkade underben, och sen blir det sängen. Orkar inte ens kolla på en film. Kanske orkar läsa lite, eller titta i en tidning.



Mörkret faller, och jag med det.
Hur mörkt kan det bli? Hur djupt kan man falla?
God natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Rebelen Alias Lars

Hej lotta gumman ...Nu är det så här det blir inte så mörk nu mera för solen skiner ju över dig...Jag vet inte om den mail adressen jag har är ok...för jag skickade ett litet fint mail igår men fick tillbaka det :(....Många goa kramar från norr

2009-04-03 @ 10:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0