Jag ska inte vända mig om



Fick för ett litet ögonblick tanken på att ge upp en sak som jag lovat mig själv. Men jag har även lovat mig själv att alltid först lyssna på min intuition, så det gjorde jag. Och min intuition säger bara nej, nej och återigen nej. Då står jag kvar vid mitt beslut och tänker inte så mer. Jag vet att jag tagit rätt beslut. Jag går rakt fram, fortsätter som förut och vänder mig inte om. Allt som kan skada mig vänder jag ryggen till. Jag ska stanna i den tryggheten jag har.

Den här veckan har varit en av de jobbigaste på länge. Fy faan vad dåligt jag mått. Hur kunde jag ens få tanken på nåt annat än att försöka kravla mig upp ur det här nattsvarta helveteshålet? Hallå eller, vakna upp nu Lotta och inse fakta! Jag befinner mig ju i depressionens avgrund. Det finns bara ett mål - att försöka komma upp och stanna där uppe. Nu ska jag sluta med den äckliga Lyrican, som inte hjälper ett skit utan bara gör mig fet, och det tar 3 veckor att trappa ur den. Då är jag färdig i slutet på maj. Rätt lagom, så kan en sommar på landet kanske få mig i den kondition jag var innan jag började äta skiten. Det räcker med att må för jävligt, jag behöver verkligen inte vara ett fläskberg också.


Dagens varmaste kramar skickar jag till Lars och Annica
Ni är helt underbara!

Kommentarer
Postat av: Annica

Go girl...L

Va bra att du iaf försöker att prova nått annat. Allt är ju bättre än att må skit. Kan ju bara bli lite bättre.

Om du vill ha nått att bli glad över så kan du gå och kolla på min Zeus när de kommer till Göteborg. De började gå från Stockolm i dag. Det är hans skola som gör det för att samla in pengar till något välgörande ändamål. Ja du vet hur det är med ens barn... det är det ända som håller en ovanför vatten ytan. Så jag tycker så klart att han är det vackraste som finns..L och vill ge dig lite glädje me. GO girl.. vi kämpar på.

/annica

2009-04-30 @ 18:11:27
Postat av: Carmen

Lotta jag önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra för att du skulle må bättre.

Vill hänga jättemycket med er i sommar! På ert land, på Saltholmen och i Slottskogen. Du är underbar!

2009-05-01 @ 12:24:58
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej Lotta!



Även om jag inte känner dig, så måste jag ändå säga att ni verkar vara en väldigt stark och fin familj med mycket kärlek i :) Tycker det är väldigt starkt av dig att du skriver precis hur du känner! Hoppas verkligen att du mår bättre snart.



Kram Karina

2009-05-01 @ 15:35:09
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Postat av: Lars från Piteå

Nu lotta kan jag läsa lite posetiva tankar från dig så kör på det ...Jag står här å håller tummarna för dig att det ska gå bra...Men du ska lyssna på din kropp å göra det som är rätt..Du är värd en sån stor björnkram från mig..

2009-05-03 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0