Purple haze mood



Jaa, nu är jag inne i min rosa-och-lila-period igen då, som kanske märks? Tack Michelle för din hjälp, du är alltid lika snäll och gullig och hjälper gamla mammsen :)  Och en liten bild på en rosa ros för att verkligen piffa till det hela också.

Idag har jag färgat och klippt håret, ser inte klokt ut, men det skiter jag i. Sen har jag och Michelle gjort gulashsoppa igen, 5 liter den här gången så Michelle blir nöjd. När jag rörde runt i soppan sist så skvätte jag givetvis ner både jeansen och min nya tröja, klumpig som jag är. Jaja, shit happens. Idag mår jag i alla fall lite bättre och känner mig inte så trött. Det känns riktigt bra faktiskt för då orkar jag nog hänga på i morgon. Vi är ju rätt många som ska dit, så det blir jätteskoj. 

Crosstävlingen börjar klockan 12 och det är 18 mc-klubbar som ska tävla mot varandra. Kul att så många klubbar har anmält sig i år för det är ju till förmån för speedwayklubben Gastarna. Efter tävlingen ska vi hem igen och käka middag, duscha och softa lite, så åker vi ut till Hawks senare på kvällen igen. Ser faktiskt fram emot att träffa alla underbara och goa människor jag känner. Jag är ju inte utanför dörren alltför ofta precis. Så i morgon är det full fart med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Trinity alias Lars

Hej hoppas det var trevligt,,,å att du hadde roligt..

2008-09-14 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0