Uppdatering



Innan jag uppdaterar lite angående vad som hänt igår och idag, måste jag bara först informera några av mina mest ihärdiga läsare, de sk parasiterna, följande; Jag publicerar inte era obildade kommentarer mer. Varken jag eller någon annan är intresserade. Läs ovanstående budskap i bilden...bra, ni förstod nästan innebörden! Duktiga idioter äter sand.

 Igår passade jag och Michelle lille Oliver. Sen kom Veronica, Liam och Kim och vi fikade och hade jättemysigt. Senare gick Michelle ensam på hundkursen eftersom Freja höglöper, så vi hade världens gosestund jag och Freja.

Idag ringde min väninna A, och vi planerade in en trevlig hemmakväll här nästnästa fredag. Det ska bli otroligt kul, för A är så himla gullig, rolig och snäll. Så det ser jag verkligen fram emot. En anledning att storstäda också :)

Sen kom Jimmy hit så han och jag kunde fixa massa papper och grejer. Skönt att allt håller på att lösa sig nu. Bara lite smått kvar, sen är vi färdiga. Fick tvinga honom att åka till en läkare efteråt, för han hade en jättebula på benet som var stor som en halv grapefrukt och megainfekterad. Han tror ju att han kan fixa sånt själv genom att göra hål och trycka ut varet. Först ville han inte få "nån jävla pencillin", men när jag sa att det kunde sprida sig in till skelettet åkte han till slut.

Lite senare sov jag, Michelle och Freja middag i 2 timmar under ett stort duntäcke. Det är så kallt i den här lägenheten så det isar i fötterna och benen. Vi vaknade först när Kim kom. Hon hade med sig några dvd:er med "Rena Rama Rolf" som vi kollade på en stund. Sen tittade vi på "Anchorman", som jag iof redan sett, men vi flabbade lika mycket ändå.

På fredag ska vi hem till Veronica och Stefan på kalas, för lille Oliver fyller 4 år. På lördag ska vi upp till landet. Gud vad gott! Har två rosbuskar och tre clematis som måste grävas ner innan det blir för kallt. Och nu är det ju faktiskt höst, det måste man ju erkänna för sig själv. Men hösten är fin och mysig också.



Nu har vi gjort en hel långpanna med klyftpotatis i ungnen som vi ska dippa i chilisås. Jag, Michelle och Kim ska proppa i oss medans vi kollar lite sidor på internet. God natt och sov så gott alla!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej vännen:)

Har tagit mig i kragen och gjort en blogg och lovade att du skulle få länken om jag skaffade en blogg nångång. wehlins.blogg.se :)

2008-09-17 @ 01:00:39
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: angelica

hej! o tack för ditt goa inlägg! :)

så bra att jag glädjer! jag tycker annars att bloggen vart lite depp men det går väl upp o ner de där. :)

tackar för lycka tillandet, det lär behövas nu med en liten jävel i huset! (tänker inte på gubben utan på trollet, hahah!)



ha de bra! :)

2008-09-17 @ 11:05:25
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha ja den kommentaren om mig under inlägget "fördomar" var ju verkligen skrattretande. Men jag bugar och bockar ! ;) För jag kunde inte brytt mig MINDRE , för det första handlade ju inlägget om hundar men jaja.. Sinnesförvirrad!!

2008-09-17 @ 15:08:29
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nä precis, Haha!!! Vi vet ju vem det är som är lite ledsen i ögat, och lite sårad...stackare :D Och den parasiten känner ju din pappa också...

2008-09-17 @ 15:15:45
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

hahahah aa precis. AQUALUNG !!!! (trampar på drinkglasen)

2008-09-17 @ 15:25:52
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ussh vilket vårdpaket du e....

2008-09-19 @ 10:02:26
Postat av: Anonym

knaster....o...kras....knapra på...

2008-09-19 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0