Upp med klenoderna



Ungefär så här har jag sett ut tills för en timme sen. Dock inte med en så fin morgonrock, för Freja styckade skärpet igår. Nu ser jag ut som en riktig lortgris, svart av gammalt damm i ansiktet och på händerna, för jag sorterar böcker. James Patterson där, Michael Connelly där, Jeffery Deaver där och Jonathan Kellerman där...osv...osv...  Det är bara alla romaner kvar nämligen, för alla faktaböcker har jag redan sorterat och ställt upp.

Hela storarummet är fullt av boktravar och på golvet har det blivit en jättehög med böcker som ska slängas. Det är såna böcker som våra tidigare hundar tuggat på och som inte har några ryggar kvar. Ut med skiten! Michelle som är bakfull sitter i soffan och tittar på spektaklet. I hennes knä och runt om henne ligger alla böcker som jag tycker att hon ska läsa, så hon får dom och kan sätta dom i sin bokhylla. Mmmm, säger hon och ler när jag berättar om handling mm. Nog att hon bryr sig i sitt tillstånd :)  Stackars henne.

Ja detta är vad jag ska göra dom närmsta timmarna. Ha det så gott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0