Totalkörd nörd

Jag är verkligen världens tråkigaste person. Här blir man medbjuden på än det ena och än det andra, men följer jag med? Nääe. Som i kväll till exempel, är bjuden på en inflyttningsfest till en kille, men jag har redan tackat nej. Till alla andra grejer det senaste halvåret också för den delen. I slutet på maj var jag iof på Hawks MC, när Sigge hade sin 50-års fest. Men det var väl allt år 2008 för min del. Vad faan är det för fel?

Man blir utbjuden på dejter, bio, cafe och privatfester, tack så mycket, men nej tack. Man blir inbjuden till olika MC-fester och träffar, tack, men nej tack. Jag skulle åkt med Hawks till 40-årsjubileumet på Sofia Hogs men backade ur. Skulle åkt med på GBK:s Toy Run men backade ur. Nu har Hawks sin speedway nästa lördag, med fest på kvällen, och vi är flera som ska dit på dagen om det är någorlunda väder (på kvällen spelar vädret rock´n´roll). Ska vi slå vad om vad jag gör nästa lördag? Följer jag med till Hawks eller stannar jag hemma med Freja?
Den som gissar rätt vinner 20 valfria böcker ur min nystädade bokhylla. Priset kan hämtas hemma hos mig på söndagen och en trevlig fika ingår också.



Ha en fortsatt trevlig helg alla. Och ett litet tips till alla er normala - lev som om varje dag vore den sista!


Kommentarer
Postat av: Michelle

hahah fyfan här sitter jag o läser värsta seriösa inlägger och flux så skriver du att man får välja 20 böcker, det var sååå nära att kaffet ja hade i munnen hamna imellan tangenterna.. Herrejisses

2008-09-06 @ 20:39:05
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha.. du är så jävla rolig Lotta! Tycker du ska tacka ja till både det ena och det andra! du är så himla go o rolig att hänga med, så dela med dig av det till fler :) Kramar!

2008-09-07 @ 01:20:33
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: kimsan

ååh älskar dig med mammie ! Ja mikael gillar er också. tro mig :D PUSSSS

2008-09-07 @ 12:51:41
Postat av: Andreas

Jag tycker du ska ut på lite roliga grejor sånt måste man unna sig ibland:) iofs har suttit hemma själv nu varje helg denna månaden och har typ inte hittat på nånting på hela sommaren...men det har haft sina själ.nästa sommar då jä...r ska det hända grejor..haha..ha det fint lotta. kramen

2008-09-09 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0