Time to relax

Nu är det verkligen skönt att det äntligen är fredag! Ska först förbi Landvetter och gratta lille Oliver på 4-årsdagen, sen är det raka vägen upp till sommarstugan och där stannar vi till söndag kväll. Hade det inte varit för att Freja har sin valpkurs på måndag och att Michelle ska jobba, så hade jag stannat däruppe själv med Freja resten av veckan. Är sååå jävla pissed off angående en grej jag fått reda på så jag tror jag exploderar av ilska! Men, men, no act before 100% fact...  Därför är det bättre att åka till ett lugnt ställe och lugna ner mig. Hoppas någon dag blir fin så man kanske kan grilla en sista gång och äta ute. Det är så mysigt med tystnaden, skymningen och tända ljus!



Det här är riktigt mysigt, eller som Michelle skulle säga; "softilation", hennes egenuppfunna ord, med andra ord, det är väldigt viktigt att ta det lite piano och bara "softilera".

Nä, upp till bankomaten, ner till djuraffären och köpa halsbandet och kopplet som vi beställt till Feja. Sen hem och packa och dra härifrån fort som faan.



Önskar alla mina goa bloggläsare en riktigt fin och underbar helg. Ta väl hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Kim

jag älskar dig mammsen.

2008-09-20 @ 12:38:55
URL: http://kimmenw.blogg.se/
Postat av: Carmen

Tack! ;) Det var helt underbart roligt. Hoppas ni har det härligt på landet! det hade varit kul att ses i veckan om du kan. Kramar!

2008-09-21 @ 13:17:57
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är toppen du kan tjäna mycke pengar på att gå me i detta kolla hur mycke du kan tjäna på de innan du dissar=)MINST 13 000 kronor=)



http://www.smsquiz.se/main.php?m=partner&i=106

2008-09-22 @ 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0