Mina barn - mitt allt



Mina älsklingar 1990, Jimmy 4 år och Michelle 5 månader

Nu är det en ny dag och med den nya tankar. Efter att ha gråtit så mycket igår vill jag bara försöka tänka positiva tankar idag. Och vad i mitt liv gör mig lyckligast? Jo, mina barn så klart! Dom gör mitt liv värt att leva.

      Danish Open 2006      Frontier Open 2006

Jimmy 22 år. Ett "underbarn" inom flertalet kampsporter. Jag vet redan nu att han inom några år kommer att vara en känd proffsfighter. Jag är oerhört stolt över honom och hans enorma målmedvetenhet och brinnande passion.

           

Michelle 18 år. Min underbart vackra dotter som inte backar för något eller någon. Jobbar och sliter som allt från cafevärdinna till svetsare. Nu har hon kommit fram till vad hon vill göra med sitt liv och hon kommer att lyckas bra.

Mina barn är mitt allt och jag älskar dom obeskrivligt mycket. Jag gör vad som helst för dom om jag så ska gå genom eld och vatten. Ni är min glädje, min lycka, min stolthet och mitt liv. Jag finns alltid här för er, mina älskade ungar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0