Jädrar anamma

Så där ja! Nu var allt fixat och klart. Tog några timmar mer än vad jag och Jimmy trodde, men nu är det ordnat. Ska man verkligen behöva bli helt vansinnig på olika myndigheter för att saker och ting ska bli gjorda? Ja tydligen. Men det är rätt gott nu så här på kvällen när man satt sig i soffan, när man fått ur sig lite ilska efter att ha gapat loss som en idiot. Faktiskt riktigt skönt! Nu ska jag slappa en stund och sen ta ett varmt gott bad, måste lägga mig i någorlunda tid för jag ska på ett läkarbesök tidigt i morgon. Sen har jag massor av grejer att göra resten av dagen. Adrenalinkick, hehe...



Precis när jag sitter och skriver det här så ringer Michelle. Hon är med sin kompis Mona, som även är min fd fosterdotter, och jag har inte träffat henne på över ett halvår. Mona tog luren för att prata med "mamma Lotta" och det var så härligt att höra hennes röst igen. Det var alldeles för länge sen vi sågs - inte bra! Men nu har vi bestämt att träffas för en kopp kaffe och en länge efterväntad pratstund. Gud vad roligt det ska bli att träffa henne igen! One of my little girls :)



Kommentarer
Postat av: Carmen

tack! :)

ja, imorgon så ses vi hoppas jag! det har gått för lång tid, saknar er jätte mycket. då får vi prata om både det ena och det andra. :) Kram!

2008-09-04 @ 00:05:17
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0