Alltid lika lättlurad

Min son har sedan många år tillbaka satt i system att försöka lura mig angående alla möjliga grejer han kommer på. Och puckad och godtrogen som jag är så går jag på det vareviga gång. Det slår aldrig fel. Han är så himla övertygande så det går inte att beskriva. Igår hände det igen. Jag pratade lite med honom på msn igår kväll, och då började han berätta att han släktforskat på internet en tid. Och vet ni vad han hade hittat? Jo, en avlägsen släkting som hette "Roger Rossini", från Chicago, livvakt till Frank Sinatra minsann och en ökänd maffioso. Han blev även dömd till dödsstraff för 9 mord. Och det mest otroliga var att han var häpnadsväckande lik Jimmy! Jag försökte förklara att vi inte har någon släkt over there, och inga italianos som förfäder heller för den delen, vi är ju så totalt svenska så det finns inte :)  "Joo, men han hade nog ett taget namn mamma, fattar du väl. Jag skickar en bild på honom nu så du kan se hur lika vi är."  Ja, ok.

     

Ja, ni kan ju alla se den otroliga likheten, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahaha.. TYPISKT Jimmy!

2008-09-07 @ 16:50:55
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: KIM

men haha den bilden har han ju gjort på den sidan yearbookyourself. hahah har med gjort det .. hela dagen. har blivit beroende.

2008-09-08 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0