Omvända dygnet



Det har varit den segaste dagen på länge alltså. Har varit uppe hela natten och gick och la mig vid halv nio i morse, sen upp vid tolv igen. Uuuh, det känns som om ögonen snart ska ploppa ut. Michelle var iväg på ett ärende idag, så jag och Freja hade oss en liten mysstund ihop. Sen provade vi en ny massagegrej, ni vet en sån där sak som ser ut som en spindel med ett handtag och massa tunna metallsprön på, som man masserar huvudet med. Jösses, den var verkligen effektiv, så himla gott. Botar nog spänningshuvudvärk inom tio minuter. Det är faktiskt gott när man gör det på sig själv också. Så för alla med mycket huvudvärk, köp en sån!



Näe gott folk, nu blir det en film och därefter lär jag nog stupa rätt ner i sängen. Nu ska vi bara tjafsa om vilken film vi ska välja, det brukar ju ta en kvart minst liksom. På tal om film så längtar jag till måndag, då har vi bjudit hit Kim och Carmen på en jättegod middag med filmtajm efteråt, för det var ett litet tag sen jag träffade Carmen. Ska bli jättemysigt att bara umgås vi fyra, vi har det alltid så roligt, magkramp varenda gång pga alla skrattanfall :)

 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan va mysiga halloween puppor.. ? eller heter det ¨nått annat , nu blev det fel tror ja..

2008-10-31 @ 23:18:38
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

pumpor pumpor..

2008-10-31 @ 23:18:54
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Har ni också problem att välja film? Tar minst en halvtimme för mig och välja en film att kolla på..hehe..Jag har tankat hem Girl next door så den ska jag kolla igenom imorgon tänkte jag:)

2008-11-02 @ 00:35:33
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0