Morgonkaffe

De tre obligatoriska kaffekopparna, 5 ciggen och GP:n är avklarade. Vilken äcklig start jag har på mina dagar!!! Måste verkligen ta mig i kragen och sluta röka. Jag vet att jag kan, rökte inte en cigg på tre år, men jag måste vilja innerst inne.



Nu är det väl iof snarare god middag, men bilden är gullig så ni får stå ut. Jag har ju en liten förkärlek till mina samlade bilder för blogginlägg. Och jag måste ju för Kims skull också :)  Hon gillar dom. "Jag älskar att kolla på dina söta, fina, gulliga och roliga bilder Lotta".  Nu ligger hon i soffan med en pincett som vanligt och drar av sina nagelband så blodet rinner, medans Michelle precis gick iväg till läkaren. Time to duscha och ta på sig nu, har jättemycket att göra idag, kan ju inte leva morgonrocksliv hela dagen. Men jag återkommer senare idag, antagligen med ännu ett djupt inlägg :)




Kommentarer
Postat av: Carmen

hahaha.. Eller hur? Den möjligheten är ju inte helt otrolig alltså Lotta. Men skum som fan var han. Och såg ut att vara helt tagen ur en film!

2008-10-09 @ 11:06:22
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Kim

hahah den pinceten måste jag lägga ner .. Har massa såna hemma .. det kommer bli infekterat. Mamma gömde dem igårkväll. Jag fick apstinens hahah! ne men nu ska jag sluta en gång för alla! .. Hoppas ni har en bra dag! Idag kommer mikael hem så jag kommer ha en UNDERBAR dag :) hälsa alla där hemma. Snarkarn, mentholbitchen & Lilla Freja.

2008-10-09 @ 17:28:07
URL: http://kimmenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0