Tänker på mycket

Dagens grejer är avklarade och fixade. Ett brev jag och Jimmy väntat på i över ett halvår kom också idag, väldigt lägligt. Kimsan har varit här hela dagen och varit så gullig och hjälpt mig med Freja. Har fortfarande ont i alla frakturer, så hon är jättesöt som ställer upp. Så jag har passat på att tvätta några maskiner, så nu är tvättberget nästan halverat. Jimmy har varit här och hälsat på och hade med sig en fryst fransyska på närmare 3 kg. Först hade en vakt som Jimmy känner fått den av restaurangägaren, men han visste inte vad han skulle laga av den så han gav bort den. Sen när väl Jimmy hade den frysta köttbiten i ryggsäcken kom han också på att han inte kan laga sånt, så den hamnade hos mig. Får se om jag ska göra slottsstek av den i morgon...finns väl ingen godare sås vad jag vet. Får bjuda hit folk som hjälper till att äta!

Hade egentligen tänkt vara lite allvarlig och seriös idag, för jag har en del saker jag vill skriva om i min blogg. Men Freja har varit som förbytt idag, gnällt hela dagen och inte velat äta, så jag har inte kunnat koncentrera mig. Michelle får ta henne till veterinären om hon fortsätter så här, hon mår kanske inte riktigt bra, så det kanske är bäst att kolla upp. Jag vill ju att lilla Frejsan ska må bra och vara på sitt vanliga glada och gosiga humör.

Nu sitter Kim och jag vid varsin dator, så vi ska väl sitta en stund och kolla runt lite. Vi väntar på Michelle som kommer hem från jobbet vid tolvtiden, så hon får lite sällskap när hon äter och varvar ner. 



Även om inte jag ska sova nu, så säger jag god natt och sov så gott till er alla. Dröm sött!!! 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har Freja löpt än? Annars kanske det kan va därför hon e lite pipis och inte äter om det är dax för löp.

Annars e det nog ingen fara Schooban har med sina dagar när han e lite pipis och inte äter ibland.

2008-10-07 @ 05:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0