Stress och press

Herrejösses vad mycket jag har haft att göra dom senaste dagarna. Är helt slut. Först massa krångel med en del saker, sen har jag inte mått riktigt bra, papper, mail, samtal och annat som ska fixas och flera olika läkarbesök och annat för både mig och Michelle. Pust... Ja, nu har det i alla fall lugnat ner sig lite. Jimmy och Basia åkte till Polen igår eftermiddag och jag hann träffa dom inne i stan en stund innan. Fick kramat om dom lite och önskat en trevlig resa.

Dom kommer hem på måndag kväll igen. Då ska vi se om vi hinner betala anmälningsavgiften till Skandinavian Open 
via internet för Jimmy och planera resa och boende för honom till Stockholm. Det är ju väldigt snart, helgen den 25:e och 26:e oktober, så vi får rappa på med det. Om hans brutna tå är någorlunda läkt vill säga. Annars får han hoppa över den tävlingen även om det är väldigt synd. En seger där innebär rätt mycket för hans del. Ja, vi får se hur det blir.

Nu åker vi strax upp till landet för en välbehövlig vilohelg. Skogs-och-strandpromenader med Freja, god mat, lite vin, film, ligga och läsa och bara slappa och ha det allmänt mysigt. Våra kompisar A och P kommer upp på lördag och ska kolla på en ledig stuga nära oss. Ska bli jättekul att visa dom runt och träffa dom igen, det var några veckor sedan.



Ha en jättefin och underbar helg allihop och ta väl hand om er :)

PS. Kånkar nog med mig laptopen upp till landet, så kanske skriver lite därifrån.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas ni får en trevlig helg:) Och hoppas att din sons tå läker så han kan vara med i tävlingen:) Måste vara en mäktig tävling och få fajtas på.

2008-10-18 @ 01:00:30
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahahahha ja verkligen, typ " det du gör just nu morsan kunde jag inte brytt mig mindre om" haha för rolig är hon

2008-10-19 @ 21:41:07
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0