Nattinatti

Nu har jag först legat i ett varmbad med lavendelolja i en halvtimme, sen kollat på sista avsnittet av Generation fett på tv. Häpnade över att ett nyttigt äpple kostar ca 1 dollar, medans man får en hel påse friterad kyckling för samma pris i USA! Det är ju helt sjukt. Man ska tydligen vara rik för att kunna köpa nyttig mat, och den fattiga befolkningen blir allt fetare av den billiga osunda maten. Fy fasen vad det är orättvist och snedfördelat i världen.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och läsa en stund. Måste ju kolla lite i manualen till min nya mobil :)  och sen läsa ett par tidningar jag inte hunnit med. Hoppas jag sover hela natten, för ska iväg tidigt i morgon och även in till stan. Så god natt alla goa läsare och sov så gott.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja det är helt sjukt i USA. Kollar man på deras frukostar så är det typ lika mycket som jag äter på en hel dag. Och nyttigt är det inte heller massa sirap och pankaker och sådant. Sjukt att ett äpple kostar lika mycket som en påse friterad kyckling..

2008-10-24 @ 02:53:15
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0