Härliga höstdagar



En liten söt älva som flyger runt bland höstens vackra oktoberblad :)

Vilken jättefin och härlig dag det varit. Jag, Michelle och Freja har varit borta vid den stora gräsmattan och tränat Freja i solskenet. Eller Michelle har tränat hunden rättare sagt medans jag satt på bänken och solade. Gud vad gott det var! Jag fullkomligt älskar sådana här underbara och soliga höstdagar! Hoppas det kommer fler såna.

Nu sitter jag och lyssnar på lite go musik framför laptopen, men ska strax laga middag. Sedan blir det lite spådom igen och förmodligen en film eller två. Jimmy skulle komma förbi en sväng senare också om han inte var för trött. Hade varit väldans mysigt eftersom jag inte sett min pojk sen i fredags. Ha en fortsatt fin kväll alla trevliga läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Stormbringer

Håller koll på dig å hur du mår!

Visst du har dina ups and downs men du är en överlevare!



kram påre!

2008-10-27 @ 18:21:20
Postat av: Michelle

Hahah måste skölja min filmjölk också snart tror ja perarne..

2008-10-27 @ 19:45:09
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Silken tur ni har haft med vädret. När jag tänkte gå ner till studion vid 12 så öppnade sig himlen sen regnade det och haglade..Så fick vänta till 1..Haha

2008-10-27 @ 19:45:49
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0