Korten glöder & pendeln snurrar



Börjar med att önska alla en riktigt god morgon! Nu är det iof nästan lunchtid, men jag börjar mina dagar med kaffe och GP, så därför blir det oftast ett försenat god morgon i min blogg. Men det har ni överseende med va? Märker att jag är dålig på att blogga ofta just nu. Men till mitt försvar måste jag bara säga att det beror på mina utlovade spådomar till de personer som ivrigt väntar på sina svar. Därför har jag valt att prioritera mina löften och spå dom få stunder som jag har då jag känner mig någorlunda i form. Det går nämligen inte att göra läsningar när man är trött, deppig eller orolig.

Men snart kommer jag att ha mer tid igen, när spådomarna är klara, för jag gillar att blogga - det blir som ett gift nästan.
Nu får ni snart tillfälle att delta i min första tävling! Med start någon gång i början på nästa vecka. Kan redan nu avslöja att vinsten är hudvårdsprodukter till ett värde av ungefär 900 kr. Det blir väl bli en fin julklapp till dig själv eller någon annan kvinna i din familj eller vänkrets? Så nu hoppas jag att det är många som vill vara med och tävla :)  Vinna grejer är kul.


Ha en jättefin och underbar dag alla, så hörs vi snart igen...


Kommentarer
Postat av: rebelen alias Lars

Jag väntar på tävlingen kanske men har turen att vinna nått :) Jag hoppas du spår mig också...annars så morgonen är när du vill att den ska vara inte klockan ...Kram

2008-11-06 @ 14:55:13
URL: http://www.trinitymc.se
Postat av: Andreas

Väntar spännande på resultatet:) Första gången någonsin i mitt liv jag har låtit någon spå mig men dig litar jag på så därför du får äran att göra det vännen:) Ja blogga är ett gift även om man inte hinner med och blogga på ett litet tag. Fast desto mer att blogga om när man väl sitter framför datorn:) Bamse kramar vännen!

2008-11-07 @ 03:29:17
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0