The number of the beast

Jag har berättat lite för Michelle om konserter jag varit på under 80-talet. Den mest minnesvärda för min del var när Scorpions spelade i Göteborg 84 eller 85, eftersom jag fullkomligt älskar dom (och AC/DC). Efter lite målande beskrivningar och letande på Youtube så var ju Michelle helt fast på vissa band och låtar. Då kommer den jädrans käcka kommentaren; "Guuuud vad jag önskar att jag hade levt förr i tiden!!!"  (Ungefär som när hon var liten och trodde att jag var född på 1600-talet, och verkligen led med mig eftersom det inte fanns någon TV då, och inget annat roligt heller).

Nu spelar ju Iron Maiden på Ullevi den 26/7, och med tanke på att dom har hållt igång sedan 1975 (kallt) så kanske det är sista chansen för oss Göteborgare att se dom live. Därför ska du ta min biljett Michelle, för jag vill verkligen att du ska gå på deras konsert och få en upplevelse du kan bära med dig hela livet. Ha en jättefin kväll den 26:e och NJUUUUT!!!

           




Kommentarer
Postat av: Andreas

Silken snäll mamma du har:) Jag skulle också vilja åka dit och kolla favvo bandet en tredje gång. Har bara sett dom på Roskilde innan. Men ett bättre live band är svårt att hitta dom rockar fett:)

2008-07-15 @ 00:00:14
Postat av: Michelle

O herra jissanes, förstår du hur glad jag är för detta. Det kommer ju på allvar att vara sista gången dom kmr till sverige. Min dröm går i uppfyllelse :) Tack Mamma för allt du jämt gör för mig. Din eländiga dotter :) Hihi, men du vet ju att du är den bästa Mamman i världen aiiiight ? ;) Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och mysa med Freeejsan , älskar dig mest. (`v´)

2008-07-15 @ 22:39:49
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Rebelel alias Lars

Ja det blir en konser som du aldrig glömmer ju...så nu ska du göra din mamma glad...

2008-07-15 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0