Life goes on

Satt och kollade lite i min bloggs statistik. Har haft den i 22 dagar idag och har över 60 besökare/dygn och siffran stiger hela tiden. Vad roligt att så många läser den! Till alla er underbara personer som läser, och ni vet alla vilka ni är, ger jag all världens goaste kramar. Och även ett stort tack till alla er som skriver till mig på ett annat ställe än här. Ni är helt underbara! Så snälla, uppmuntrande, stöttande, gulliga, vettiga och intressanta. All kärlek på jorden till er alla!!! 
Sedan har jag förstås "den lilla gruppen parasiter" som också tycker min blogg är jättespännande att följa. Till er 5-7 personer har jag bara följande att säga; THANKS FOR MAKING ME THE CENTER OF YOUR WORLD!

Ja, livet går alltid vidare som man brukar säga. Efter gårdagens minst sagt kaotiska kväll och natt, känns det faktiskt riktigt bra idag. Trots allas kokande vrede, upprörda känslor och stegrande hat, lade sig ändå lugnet efter mängder av samtal och diskussioner. Vi har alla kommit fram till att det är helt meningslöst att slösa tid på idioter och att idioterna i fråga inte är värda att någon skitar ner sig på avskum som dom. Med andra ord så får alltid skit vad skit ska ha! Det fixar sig alltid självt, det man gör mot andra slår alltid tillbaka på en själv. Kanske inte idag, i morgon eller om ett år, men det kommer garanterat någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0