Längtan

Åååh vad jag önskar att jag bara kunde dra ifrån Sverige. Jag och Michelle har pratat jättemycket om det dom sista månaderna. Eftersom jag ändå går i pension snart så finns det inget som stoppar oss. Det skulle vara våra djur då, men jag tror att man får ta med dom om dom har "djurpass", fler vaccinationer och kanske en tids karantän. Det är ju lätt att ta reda på i och för sig. Tänk att bara ha kvar en lägenhet i Sverige, eller sommarstugan, så kan man vara i Sverige från typ maj-aug, och resten av tiden utomlands. Gud vad gott! Typ sommar året om. Gillar verkligen inte vintrarna i Göteborg. Den stora frågan är bara till vilket land. Ja, det får vi nog komma överens om först, vi har så många olika favoritländer.



Jag säger bara; Tänk att ha det så här varje dag!

Kommentarer
Postat av: Trinity alias Lars

Jag jag håller me att man skulle bo på vintern i ett annat land där värmen finns..sen sommaren i swea rike..Men hur är en vinter i götet då??? Här kan jagj säga att det är kallt å mycket snö..Men älskar våren här...

2008-07-06 @ 00:51:37
Postat av: Anonym

Och vad e du trött för?

Jobba då, ditt lata oss.

Vilket bullshit

Men jag har mkt ont av arr min 55&

Ser du någtt blatteäckel

2008-07-07 @ 03:34:51
Postat av: Lotta

Men Catrine då! Du behöver inte vara anonym i denna kommentar. Du har ju samma IP-nummer hela tiden, så det hade gått bra att skriva "C" som vanligt istället för "anonym".

2008-07-07 @ 12:54:41
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Catta, du skämmer ut dig. Du stavar som en treåring och man undrar ju om du har dyslexi eller om det är alkoholskador? Dina sista två meningar får vi nog använda tolk för att förstå. Ta du och banta ett par hundra kilo så du kan trycka på EN tangent och inte TRE!

2008-07-07 @ 18:54:39
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mamma du är så vacker, och jag är så stolt över att få vara din dotter. Du stärker mig som människa på alla sätt som finns. Jag älskar dig, och du är allt dina systrar inte är. Man kan inte ens tro att ni är släkt. Men som sagt så är dom redan döda för mig för länge lääänge sedan. Äckliga avundsjuka pack är vad dom är. Du & Jag emot världen Mamma. Du är ljuset i mitt liv.

2008-07-07 @ 20:21:04
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: kimmenw.blogg.se

Lotta den vakraste 41 åringen på jorden. Du ska vara grymt stolt över dig själv. Du har ett utsende som en liten ängel med ditt blonda fladdrande hår och du har ett hjärta av RENT guld. Ta ingen skit. Du är den bästa och du är så underbar så fort man har minsta trubbel/problem så finns du där. känns så otroligt skönt! Du är bäst! ÄLSKARDIG!!!!!

2008-07-09 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0